Svetski mediji odustaju od oglasa, okreću se pretplatama?

Ostavite komentar


  1. Odličan tekst, ali to važi za jake novinske kuće i bogate klijente. Našem čoveku je ipak jeftinije da svakodnevno uzme u ruke štampano izdsnje, jer novina se kasnije nože iskoristiti za nešto, dok je pretplata na digitalno izdanje kod nas još skupa i nedostupna običnom čitaocu plus pretplata za internet.

  2. Ako „Svetski mediji odustaju od oglasa, okreću se pretplatama“, kao sto pise novinar B. C. u naslovu dnevnih novina „Danas“, onda i lokalnim medijskim organizacijama u Srbiji nije ostalo nista drugo nego da se, umesto sufinansiranja iz drzavnog budzeta i budjeta lokalnih samouprava, okrenu pretplatama, ili nadoknadama od pruzaoce komunikacionih usluga. Jer, ekonomsko uredjenje u Srbiji pociva na trzisnoj privredi.

    Steta je sto se tekst Nika Numena – „Zurnalisticke, medijske i tehnoloske tendencije i predvidjanja 2018“ (https://reutersinstitute.politics.ox.ac.uk/our-research/journalism-media-and-technology-trends-and-predictions-2018) odnosi prvenstveno na stampana i elektronska izdanja novina. Medjutim, ovaj izvestaj mogao bi korisno da posluzi radnoj grupi za pripremanje nove medijske strategije, jer sadrzi odgovore na brojna interesantna pitanja.

Ostavite komentar


Svet

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milena Minja Bogavac, dramaturškinja

Svojevremeno čitala sam sve dnevne novine u nadi da ću tako biti najobjektivnije informisana. Od 2013. godine do danas čitam isključivo Danas.