Tviter je saopštiio da neće više dozvoljavati oglašivače na svojoj platformi koji negiraju naučni stav oko klimatskih promena, sledeći politiku koju je uveo Gugl.
„Reklame ne treba da odvraćaju od važnih razgovora o klimatskoj krizi“, navela je kompanija iznoseći sinoć svoju novu politiku.
Nije ukazano da će ova promena uticati na sadržaje koje korisnici postavljaju na ovu društvenu mrežu, koja je zajedno sa Fejsbukom na meti grupa koje pokušavaju da promovišu obmanjujuće tvrdnje o klimatskim promenama, navodi AP.
Objava se podudarila sa Danom planete zemlje.
Tviter je naveo da će saopštiti više informacija narednih meseci o tome kako planira da obezbedi „pouzdani, autoritativni sadržaj razgovorima o klimi“ u kojima učestvuju njegovi korisnici, uključujući od Međuvladinog panela o klimatskim promenama.
Izveštaji tog panela, koji podržavaju UN, o uzrocima i posledicama klimatskih promena predstavljaju osnovu za medjunarodne pregovore o suzbijanju klimatskih promena.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.