Bitka za Košutnjak: Depo se gradi na području vodoizvorišta, Vesić obmanjuje javnost

Ostavite komentar


  1. Ne treba biti »veliki« stručnjak za saobraćaj pa znati, da se svuda u svetu depo za metro vozove gradi pri kraju izgradnje samog metroa, tačnije pre dolaska metro vozova. Kako izgradnja prve faze prve linije metroa od Makiša do Karaburme nije još ni počela, a veliko je pitanje, da li će i kada i početi, postavlja se pitanje, koja je svrha graditi depo pre vremena. Pored toga, na Makiškom polju postoji Ranžirna stanica sa 62 koloseka ukupne dužine od oko 70km, koja trenutno radi sa oko 25-30% kapaciteta, pa je 8-10 koloseka moglo da se odvoji za izgradnju depoa. Inače, tamo je odavno mogao da se izgradi i depo za vozove BG voza koji bi kasnije mogao da se koristi i kao depo za metro vozove. A da su nadležni za saobraćaj osposobili u prošlom veku izgrađene tunele »Karaburma« linija BG voza bi mogla da bude od Makiša do Karaburme. Naime, od leve i desne cevi tunela »Vračar« izgrađene su dve cevi tunela »Karaburma«, obe dužine od po 600m i to leva cev u periodu 1975-77, a desna cev 20 godina kasnije. A da bi se tuneli »Karaburma« osposobili za saobraćaj i linije BG: voza produžile do Karaburme i Rospi Ćuprije potrebno je te tunele prvo očistiti od korova i fekalija , a onda u tunele samo postaviti šine i kontaktnu mrežu.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 21. i 22. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.