Gradski prevoz, Trolejbusi, Studentski trgFoto: Radenko Topalović/Danas

Iako je u medijima saopšteno da je Grad Beograd raskinuo ugovor sa privatnom firmom „Kentkart“, koja pruža stručnu pomoć i vrši naplatu karata u gradskom prevozu, do toga nije došlo, saopštio je danas Centar za lokalnu samoupravu.

U saopštenju CLS-a se navodi  da su ovi informaciju dobili iz izvora bliskih gradskim sekretarijatima.

„Tako je gradska vlast sebe i Beograđane dovela u nezavidnu situaciju: ugovor sa privatnim partnerom nije raskinut, a istovremeno je formiramo javno preduzeće isto za naplatu karata, koje ove godine dobija iz gradskog budžeta 7.3 miliona evra“, navodi se u saopštenju.

Kako dalje navode na ovaj način čitav posao se duplira, troškovi naplate karata su veći za pomenutih 7 miliona evra, grad rizikuje plaćanje visokih penala, dodaju i da nijedna pametna inovacija u cilju bolje naplate karata nije preduzeta.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari