Samo u toku 2021. godine GSP Beograd je napustio 221 vozač, a prema informacijama Centra za lokalnu samoupravu, u ovoj godini trend će biti dodatno pogoršan.
Upravo je značajan odliv domaćih vozača glavni razlog za najavu angažovanja velikog broja stranaca kao vozača u javnom prevozu u Beogradu, saopštili su iz te organizacije.
“Radi se o iskusnim i kvalitetnim vozačima, čiji odlazak predstavlja teško nadoknadiv gubitak za prestonicu. Pored teških uslova rada, često u vozilima koja su loše održavana i bez klime, glavni problem je niska osnovica zarade vozača u GSP-u, koja trenutno iznosi 39.000 dinara”, navodi CLS.
„Kada se na ovo doda da će dugovanja GSP-a prema dobavljačima ove godine dostići šest milijardi dinara, jasne su razmere krize javnog prevoza u Beogradu, o čemu će CLS organizovati javnu raspravu u septembru“, izjavio je direktor organizacije Nikola Jovanović.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.