CLS: Ogroman odliv vozača iz GSP-a, situacija sve teža

Ostavite komentar


  1. Zar pored toliko radnika koji ostaju bez posla , nitko iz drzavne uprave nemoze da se seti da bi resenje bilo u prekvalifikaciji gde bi drzava snosila troskove polaganja vozackog za autobuse i kamione.Na trulom zapadu je to praksa i odmah po primanju zaheva za prekvalifikaciju odmah se daje pristanak bez ikakvog cekanja i uslovljavanja.Ne znam zasto je to u Srbiji tako komplikovano.

  2. Koji će to stranci da dodju i rade za 39.000 rsd osnovicu? Još kad vide koje su cene u Srbiji ima da pobegnu glavom bez obzira

  3. Zato su natrpali poslušnike u kancelarije, da ništa ne rade! Rasipaju pare na marketing, vozači loše plaćeni a autobusi se raspadaju a bubrezi otpadaju dok se vozimo! Tragedija u najavi svaki dan…

  4. Zar je moguce da niko ne moze tim mucenicima da digne platu ? Makar malo,bolje uslove,novije autobuse…Strasno sta se radi,stvarno glupi i losi ljudi vode ovu drzavu.

  5. Kako sejemo,tako žanjemo.
    I ja sam vozač koji je otisao napolje da vozi baš radi toga(visokih cena života a niskih plata)

  6. Koji vozac ima 39000 platu? komsija vozi 4 kruga i ima preko 80000 platu u GSP

  7. Staviće i majmune da voze narod, samo nece dati platu od koje može da se živi!

  8. Плате далеко од адекватних за тај тежак и одговоран посао без 1000е ускоро неће имати ко да нас превезе!

  9. Pa neka plate sve na račun i 8 sati voznje,bolovanje,benificiran staž itd.I neka dignu platu.

  10. Kažu u GSP-u nema para, zašto se ne proveri koliko u GSP ima direktora a svaki direktor ima službeni auto koji koristi i u privatne svrhe, da se proveri zašto direktori imaju ogromnr plate? zašto je direktorima data tolika vlast kao da je privatna firma, zašto direktori mogu da zaposle koga hoće bez konkursa, zašto direktori mogu da postavljaju radnike u okviru pogona na koje hoće radno mesto i ako na tom mestu ne treba više izvršilaca, zašto direktori mogu da povećavaju koeficijent prijatekjima i izmišljaju radna mesta, zašto direktori mogu da daju 20% ulizicama i to svaki mesec, zašto direktori pojedine vozače drže da rade samo noću, zašto samostalni sindikat prima ogromne pare od firme, zašto i drugi sindikati primaju pare, zašto sidikalci t.j koji su u rukovodstvu ne rade puno radno vreme već samo 4 sata a posle idu kući, ima mnogo toga zašto kada bi se rešilo, zašto, ima para za sve i GSP nebi nikome ništa dugovao samo treba vlas da odradi svoj posao ………

  11. Mene nisu primili a ja pola zivota za volanom. Sledeci put prijavicu se za direktora mozda me tad zaposle

  12. To što je napisano,sve je tačno.Male su plate i ljudi odlaze gde je bolje.Problem je što će umesto naših vozača,doći da voze vozači iz Indije,Pakistana,Kine…I to za 300 evra bez da se bune oko bilo čega jer su primanja u njihovim zemljama oko 50 dolara prosek…A ovde niko više ni ne traži prave profesionalne vozače,nego donesi dozvolu bilo kakvu,lekarski prolaziš sigurno i dobiješ bus i putnike da prevoziš po gradu…Sve dok ne počnu saobraćajke i mrtvi da se ređaju iz dana u dan…Živi bili pa videli…Nažalost…

  13. GSP je pripremu vozača ,prepustio Rico centru iz Žarkova.Oni obećavaju ,, kule i gradove“,samo da potpišete ugovor.Zato dobro pazite , šta potpisujete.

  14. Ko kaze da je vozacima gsp- Dobro , neka konkurise pa neka I njemu bude 70/ bolje.

  15. Isto je i po drugim.firmama svi idu preko od kuvara do vaspitaca…zato sto je tamo rad normalano olaksan ovde sve na fizikaliju.Zaposlili coveka 70+ da vozi bus koji je u fazi raspada ,biciklista nas na uzbrdici pretekao.A covek koji radi bolestan od svega…Sturgard masom su otisli koje ja znam voze nece vise da rade u Srboji ni za 1000e jer smo stoka nije 4 kruga nego mnogo vise od toga taj stres u Srbiji ne moze se plati vozis liniju popunjqvas mesta pregledas bus…sto bi za veci novac radis cene iste kao u Srbiji.

  16. Možda će očekivana urušavanja brojnih službi u gradu Beogradu….dovesti i do konačno daleko brojnijeg ali očekivanog
    otpora građana ..za smenu rukovodstva stranke SNS konačno po vertikali .

  17. Pa normalno da odlaze kad zapošljavaju ljude samo da bi igrali mali fudbal za samostalni sindikat a plate im ne povecavaju

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ognjen Radonjić, profesor

Iz Danasa u bolje sutra.