CLS: Zašto se ulazi u novi ugovor sa BusPlusom? 1Foto: Aleksandar Roknić

Centar za lokalnu samoupravu postavio je danas pitanje gradskoj vlasti zašto se ulazi u novi ugovor sa koncesionarom u vezi sa BusPlusom, kada je ugovorom iz 2010. godine Grad dobio sve što je mogao od privatnog partnera, a istekom ugovornog roka od deset godina ostaje mu u vlasništvu sva oprema, pravo korišćenja softvera i znanje.

Sada se privodi kraju postupak novog ugovora, sa najverovatnije istim partnerom i pod gotovo istim uslovima, iako se nikakva nova vrednost ne dobija, niti ima realne potrebe za novom koncesijom, ocenjuje CLS.

Prethodni ugovor Apex je za procenat od 8.53 odsto od naplate karata imao obavezu ugradnje kompletne tehnologije, kupovine validatora za vozila, instaliranja softvera i prenosa znanja, a sada ponuđač dobija skoro isti procenat (7.92) bez ijednog jedinog dinara ulaganja, navodi se u saopštenju.

CLS pita gradske vlasti šta je svrha novog ugovora i zašto će Beograd davati privatnom koncesionaru preko 50 miliona dinara mesečno  od naplate karata, umesto da te pare od sada ostanu u GSP i budu uložene u kvalitetne autobuse i bolji standard vozača.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari