Čučković: Beogradski metro biće potpuno automatizovan, posle katarskog jedini bez mašinovođa 1foto (BETAPHOTO/AMIR HAMZAGIĆ)

Na savskoj obali kreću radovi tokom kojih će gradske službe obezbediti hidrante, nove i bezbedne priključke za splavove čiji su vlasnici dobili jedno od 28 mesta.

Od početka maja uz jeftinije karte red se uvodi i u Gradski prevoz, a Beogradski metro potpisuje ugovor o nadzoru sa „Dojče banom“ što će uz francuske i kineske izvođače obezbediti najmoderniju metro, rekao je gostujući u beogradskoj hronici gradski menadžer Miroslav Čučković.

Svi vlasnici splavova kod Savskog nasipa nedavno su dobili obaveštenje da uklone svoja plovila dok se ne završe radovi na nasipu.

Pomenuti događaji kao što je potonuća ili požari na splavovima dokaz su da tamo treba da se uvede red.

Jedna od glavnih tema o kojoj se govori ovih dana je i novi način naplate karata i kontrole u gradskom prevozu.

„Kako je bilo moguće da imate 1.500 vozila i da se tokom meseca obavi preko dva miliona polazaka a da 70-80 odsto ljudi ne plaća kartu. Posle podrobne analize pokazalo se da je to bilo pre obrnuto, a da se nama to prikazivalo potpuno drugačije. Istraga koju je najvio gradonačelnik pokazaće da li smo mi u pravu. Bilo je perioda kada su građani značajno manje zarađivali i nisu mogli svi da priušte karte, ali sada sa prosečnom platom od 800 evra u Beogradu, i mesečnom cenom karte nešto većom od 20 evra da će kartom od oko 20 evra, očekujem da će odziv biti stoprocentan“, rekao je gradski menadžer, prenosi RTS.

Sa boljom naplatom karata Grad će nastaviti da ulaže u gradski prevoz, iako i sada prosečna starost vozila ne prelazi mnogo više od 7 godina. Kontinuiranim ulaganjem Grad želi da obezbedi bolji prevoz za naše građane.

Zvanično, grejna sezona trebalo bi da bude završena za vikend. Zbog nestabilnog vremena grejna sezona će biti produžena.

„Sistem će raditi do 2. maja, a zavisno od spoljne temperature odlučivaćemo koliko ćemo grejati. Računi za grejanje zbog blage zime neće biti manji, biće isti, ali biće puni rezervoari mazuta i spremno ćemo dočekati sledeću zimu“, naglasio je Čučković.

Važan datum je pred nama i kada je reč o beogradskom metrou, najavljuje gradski menadžer.

„Beogradski metro dobija nadzor i početkom maja biće potpisan ugovor sa ‘Dojče banom’. Vrednost projekta je 36 miliona evra, dobili smo glavni nadzor nad izgradnjom metroa koji će raditi Nemci ‘Dojče ban’. Uz Francuze i Kineze koji će graditi metro imaćemo posle katarskog automatizovan metro bez mašinovođa“, rekao je gostujući u beogradskoj hronici gradski menadžer Miroslav Čučković.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari