Korisnicima koji dolaze na prodajna mesta Bus plusa da produže važenje svojih kartica službenici te kompanije odnedavno traže i kontakt telefon, požalili su se Danasu nezadovoljni čitaoci, koji većinom sumnjaju da će ti brojevi biti zloupotrebljeni u predizbornoj kampanji.
Kako piše jedna čitateljka, na Busplus prodajnom mestu na Trgu republike, nakon dugog čekanja u velikom redu, primetila je da službenici traže i podatak o kontakt telefonu.
– Najpre sam pomislila otkud to da traže kontakt telefon kada već tri godine na svakih šest meseci produžavam svoju kartu i nikada mi niko nije tražio broj telefona. Pitala sam službenicu iz kog razloga sada traže taj podatak, a ona mi je pomalo zbunjeno odgovorila da se to radi „u slučaju da kartica zablokira“, kako bi mogli da me pozovu. Do sada mi nikada nije zablokirala kartica, a i ako bi se to dogodilo, u svakom slučaju moram da dolazim kod njih – piše rezignirana čitateljka.
Ona dalje navodi da nije pristala da ostavi broj telefona, te da joj je službenica, nakon telefonskog razgovora, dala produženu Bus plus i ličnu kartu.
– Negodovalo je još ljudi koji su čekali u redu, ne samo zbog davanja ličnih podataka, već i zbog lošeg stanja gradskih autobusa koje mi plaćamo ali i zbog toga što radi samo jedan šalter. LJudi se kriju iza institucija i mi po automatizmu dajemo svoje podatke, čak i one koje ne moramo. Ja sam se lično pitala da li će se ti telefoni iskoristiti za vršenje pritiska pred nailazeće izbore – kaže naša sugrađanka.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.