Više zaposlenih u JKP GSP „Beograd“ traži smenu šefa tramvajskog saobraćajnog pogona „Centrala“ D.S. zbog, kako navode, maltretiranja i ometanja u radu, a ukoliko im zahtev ne bude ispunjen najavljuju radikalizaciju zahteva i mogući štrajk.
Oni očekuju odgovor generalnog direktora Željka Milkovića na pritužbe koje su mu uputili, a nakon toga razmatraće odluku o obustavi rada i precizirati kada i koliko tramvaja neće saobraćati.
NJihove žalbe generalnom direktoru je predočio Nikola Antić, predsednik SOS sindikata u GSP, koji kaže da direktor jeste pokazao interesovanje da se problem reši ali se čini da ne razume da su radnici spremni i na radikalnije mere.
– Naš zahtev je smena šefa saobraćajnog pogona „Centrala“, pokrenućemo peticiju u krugu pogona da prikupimo potpise, a ako direktor to ne prihvati organizovaćemo štrajk radnika pogona, navodi Antić.
On objašnjava i da je rukovdostvu GSP više puta predočeno nezadovoljstvo radnika i problemi koje su imali sa šefom pogona, ali da nikakve reakcije do sada nije bilo.
– Protiv njega smo podnosili nekoliko prijava za mobing na razne načine, i hteli smo da to rešimo u krugu preduzeća, nismo želeli da idemo dalje do suda jer smo se nadali da će on početi da se ponaša profesionalno i korektno prema zaposlenima međutim to se nije desilo, navodi Antić.
On dodaje da su zbog ovih internih problema ispaštali i putnici jer šef pogona poziva vozače na razgovor u vreme njihove smene, onda tramvaji ne izlaze u saobraćaj na vreme, dolazi do gužvi, što se prenosi na ceo raspored rada.
Danas je pokušao da dobije komentar i šefa pogona D.S. na pomenute optužbe, međutim on je rekao da ne može da daje izjave i da se obratimo upravi preduzeća. Od JKP GSP „Beograd“ još uvek nismo dobili nikakav odgovor o ovim navodima.
Radnici se žale na zadatke koji nisu u opisu posla
Među prijavljenim problemima koje su vozači imali sa šefom tramvajskog pogona „Centrala“ su i slučajevi pritiska na zaposlene da zaključe bolovanje i ranije se vrate na posao, zahtevi da dođu na razgovor van radnog vremena, zadavanje dodatnih poslovnih obaveza u vreme njihove smene za vožnju, objašnjava nam Antić. Tako se njemu desilo da dobije poziv na razgovor sa šefom smene, zbog čega je kasnio na svoju smenu za vožnju, da bi mu bilo rečeno da dođe u drugom terminu. „Takođe, nametnuta mi je obaveza da se sam pobrinem oko vađenja identifikacione kartice, o svom trošku, iako je to obaveza preduzeća“, navodi Antić.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.