Direktor JKP „Beogradske elektrane” Rade Basta i pet izvršnih direktora ovog preduzeća odgovaralo je danas na pozive građana koji prijavljuju reklamacije Dispečerskom centru, saopšteno je iz Gradske uprave.
Kako je saopšteno iz ovog preduzeća, oni su sa Beograđanima razgovarali o razlozima poziva, zadovoljstvu uslugama koje preduzeće pruža, kao i o njihovom mišljenju o mogućnostima unapređenja poslovanja, navodi Gradska uprava.
Ovom prilikom direktori su prijavljivali reklamacije korisnika i upućivali naloge ekipama na terenu kako bi eventualni nedostaci bili otklonjeni u što kraćem roku.
„Želeo sam da se uverim da svi korisnici koji imaju bilo kakav problem u vezi sa grejanjem uvek mogu da dobiju operatere i da prijave reklamaciju. Naši korisnici moraju da znaju da smo moj tim i ja, kao i svi zaposleni u preduzeću, servis građana, da imamo zajedničke interese, te želimo da i na ovaj način osete našu brigu i pažnju“, rekao je Basta.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.