Dnevna karta u javnom prevozu u Beogradu 290 dinara

Prevoz u Beogradu kreće 8. maja i odvijaće se u četiri faze

Ostavite komentar


  1. Jasno se vidi da ove mere nisu zbog bezbednosti gradjana, vec zbog profita!!

  2. „Ukoliko se putnici ne budu pridržavali propisanih mera ili je vozilo puno i nema mesta za nove putnike (ako su sva obeležena mesta popunjena), vozačima je dozvoljeno da ne prime putnika.“ Ova najava „obecava“ uz prikljucivanje regularno zaposlenim mucenika „na crno“ sa radnim nalozima koje ce naravno da oglobe sa 1000 dinara nedeljno.

  3. Jao, dobro je da nemamo metro. Karta u jednom pravcu bi koštala po 1000 dinara u jednom pravcu, uz obavezu davanja na uvid venčanog lista i odobrenja supružnika da je saglasan (vadi se kod notara) da mu je partner upisan u birački spisak i da će da se aktivira za izbore, kao i mesečna markica za sve zone. Poželjno je da se ima i dozvola za pecanje na Savi kod Makiša i na Dunavu kod Višnjice. Jeste malo skupo, ali život u gradu košta!

  4. Sa satnicom od 173 dinara, 4 dana radiš za sebe, 1 dan za APEX… Lepo osmišljeno.

    1. Kakav bezobrazluk. A sta da rade studenti koji se snalaze privatno za dzeparac i koji cuvaju djecu zaposlenih koji pocinju s radom 11og??? Pustite ljude vise na miru. Gsp je nas i bez nas ga nebi ni bilo!!!

  5. Zasto je prevoz sad toliko skup .Jel cilj da ne stignemo do posla? Dnevna karta je 250 din.Ja sam pre ovoga isao i vracao se s posla za 180 din.Dve karte koje vaze 90 min.Pored maski i rukavica koje su preskupe za obican narod a moras ih imati,suplemenata za imunitet koji su neophodni medicinske gljive pro100 reishi, vitamini ,jos i prevoz da bude skuplji.Pa za koje pare ja da radim ako ce me svaki odlazak i povratak sa posla toliko kostati.Ovo je van svake pameti.

    1. Ništa meni nije jasno, što se tiče gradskog prevoza ajd uredu, da moram imati, i masku i rukavice, i što jest jest, stvarno je preskup prevoz, ali šta će mi potvrda od poslodavca već ako se ukida vanredno stanje. I već ako su,, pusti gradski prevoz… To mi nije jasno kako je krenulo tražiti će i dnk.

    2. Vala da znate Savo, bolje pare za suplemente da dam nego za kartu u prevozu. Suplementimamožda praznim sebi džep ali činim nešto dobro za organizam i jačam imunitet a plaćanjem karte punim džep drugome. A da ne računam da u nekim autobusima ni prozora nema za normalnu ventilaciju, bar da su neki fotokatalitički prečišćivač vazduha ubacili da nas zaštite od virusa.

  6. U Nemačkoj sam, Severna Rajna – Vestfalija. Oblast najviše pogođena korona virusom. Gradski prevoz sve vreme radi po uobičajenom redu vožnje bez obzira što je preporuka da se ne šetka bez prave potrebe. U početku, sredinom marta, u vozilima je bilo veoma malo putnika. Oni idu po redu vožnje prazni sa dva ili deset putnika. I, PREVOZ JE BESPLATAN! Sve prehrambene prodavnice rade po redovnom radnom vremenu od 8 – 21 ili 22 ili Rewe 8 – 24. U prodavnicama nema gužvi. Svako može u bilo koje vreme da ode u kupovinu. Pravilo je da se drži rastojanje. Od ponedeljka 27. 4. u gradskom prevozu i prehrambenim (druge ne rade) prodavnicama obavezna je maska. Rastojanje se podrazumeva. To je sve. U Beogradu se trude da građanima na svaki način zagorčaju život. Zato donose nebulozna pravila. Što da bude jednostavno kad može komplikovano i što skuplje. Nisu Srbi siromašni Nemci da se džabe voze.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 21. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.