Dvadeset pravila o ponašanju putnika u gradskom prevozu koja će važiti od 8. maja

Ostavite komentar


  1. Takođe je bitni da i hulugani SNS po krovovima zgradavode računa o odstojanju. Pa bi zamolio gradonačelnika da i na krovovima obeleže crvene tačke.

  2. Vise je nego glupo da svoje clanke naslovljavate sa klikbajt naslovima tipa „Uputstva za vrtice u 35 tacaka“ i „20 pravila o ponasanju putnika u gradskom prevozu“, a da sadrzaj tako naslovljenih clanaka bude opisnog karaktera i bez ikakvog navodjenja tih pravila… Ovako je potpuno svejedno, mozete postaviti i naslov „2500 pravila o ponasanju putnika u gradskom prevozu“… Potpuno mi je nebitno da li cete ovo da objavite, jer ste me skoro pa oterali sa ovog sajta, a i pre toga nisam bio vas citalac zato sto (na webu) sve radite profesionalno, vec upravo zato sto su svi ostali (osim N1, nspm i Nove) pretvoreni u klikbajt masineriju… PS: Dajte Basari dupli honorar, bez njega ste potpuno neubedljivi.

  3. Ovi su poludeli skroz i vidi se da nikad nisu cak ni prosli pored autobusa da bi znali kakav je to horor od guzve…
    Totalno operisani od realnosti pa i nas zele da ubace u tu sizofreniju…

  4. Famozna pravila su pisali ljudi koji se nikad nisu vozili gradskim prevozom, niti imaju pojma kako isti funkcioniše. Pravilo, da koliko izadje putnika, toliko može i da udje je besmisleno.
    Nek nam je Bog u pomoći.

  5. Bas ce tako da funkcionise, da ne kažemo mi koji putujemo medjumesnim prevozom. Svaki dan cekam autobus na stajalištu kod psncevackog mosta…molim nekog od nadležnih da dodje i da vidi kakva je guzva, a kakvih metar i po razmaka ovi privatnu, pa tamo u spicu igla ne moze da se spusti.

  6. Ni manje ni više nego 20 pravila. Malo, bre, trebalo je bar 50. Ovih dvadeset ćemo zapamtiti bez ikakvih problema, jednako kao i vremena kada i koliko penzioneri mogu izlaziti, kada radnim danima a kada na praznike, koliko mogu da se udaljavaju, da li u prečniku ili ne, kada mogu u kupovinu …

  7. A ljudi koji treba da odu na intervju za posao, do drugog dela grada za neki poseban lek za osobu o kojoj brinu, i svi koji su honorarci treba da imaju magičan ćilim iz Aladina??? & Da li će iko nakon umetnika spomenuti nebitne nezaposlene, koji su bili to i pre ovoga????

  8. I ovaj „uteruje“ pare u Apeksovu kasu. Gradonačelnik bi morao da zna da BusPlus kartica nije dokaz da je neko zaposlen, već „M“ obrazac i ugovor o radu (radni nalog). Gradonačelnik bi takođe morao da zna da zakon daje tri mogućnosti isplate prevoza zaposlenima, a ne isključivo uplata mesečne karte (može i novac a radnici kupuju dnevne karte po potrebi). Gradonačelnik bi morao još svašta da zna, ali ne zna. Takođe bi morao da zna da je „zalutao“ na tu funkciju. Bolje da se držao profesije u kojoj je, usput rečeno, vrhunski stručnjak.

  9. Skupe su maske i rukavice za prevoz.
    Ako su obavezne, da li se daju pri ulasku?

    1. pa nije ovo madrid da na ulasku u metro dobijete masku. moracete sami da kupite i metro busplus kartu i masku.

  10. Nemaju ispravnih vozila,mali broj,sve se pokralo.Lakše mazneš pare na fontani nego pri kupovini busa.

  11. Da li korona moze da nas uljudi?Prema komentarima,tesko.U Evropi je normalno da ulazite na prednja vrata i pokazete kartu,a ako ulazite i na druga sacekate da ljudi iz autobusa/tramvaja/ izadju.Kod nas je odmah lansirana prica“to ovde nije moguce“.Pa ajde da probamo i istrajemo u tome.Ako mozemo da postujemo ptavila van zemlje ,mozemo i ovde

    1. Da li u milionskom evropskom gradu putnike prevozi samo 1000 vozila, da li su ulice raskopane, da li postoji metro? Da li se poštuje red vožnje? Da li su vozila čista i ispravna? Kada sve to bude postojalo u Beogradu, i putnici će se ponašati evropski. Inače nikad se ne vozim bez karte, čak sam i u pretplati za mart, hoće li nam se to odbiti kada budemo dopunjavali čuvene busplus kartice?

    2. U Evropi te niko ne uslovljava mesečnom kartom, već samo kartom kao takvom. Gde i kako će te je kupiti, vaša stvar, bitno je da je posedujete.

  12. Jednom reci katastrofa, vidi se da odgovorni nema pojma kada donosi odluke verovatno se vozio u autobusu pred kamerama covek nema osecaj za zivot. Bolje da gradski prevoz neradi. Mnogo pitanja za ova pravila. Zasto samo zaposlen sa mesecnom kartom ima nas zaposlenih koji koristimo pojedinacnu kartu, koliko ce to vozila biti na ulici kad prevoze 10 puta manje putnika, da li je rentabilno da imate 2000 kontrolora i na kraju prestanite sa namestanjima poslova oko karti Beograd je veliki mocan grad zasto ne uvedete besplatan gradski prevoz za sve gradjane

  13. Da su ovakva pravula bila i za ulaske u gradsku upravu Beograd nikada virus ne bi prosao, ali sta je tu je…..

  14. Naj važnije pravilo je da obavezno kupiš mesčnu kartu a dali ćeš ući u autobus i stići na posao veliko je pitanje.

  15. Strasno, sto na najavljenu diskriminaciju u prevozu, cute Poverenik, Obdsuman, mediji, NVO i politicke stranke. Samo negoduju gradjani.

Ostavite komentar


Beograd

Delovi Novog Beograda i Zemuna ostali bez grejanja 8

Delovi Novog Beograda i Zemuna ostali bez grejanja

Delovi Novog Beograda i Zemuna danas su ostali bez grejanja. Javno komunalno preduzeće "Beogradske elektrane” saopštile su da je zbog kvara na magistralnom toplovodu M2 kod Tržnog centra „Novi Beograd” (Stari Merkator) u 11.30 sati prekinuta isporuka toplotne energije potrošačima u blokovima 9a, 9b, 11a, 11b i 11c, kao i u delu centra Zemuna i Karađorđevog trga.

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.