Knjiga „Digitalni marketing“ doktora ekonomskih nauka i narodnog poslanika Socijaldemokratske partije Srbije Ivana Bauera promovisana je sinoć u Domu omladine. Predstavljajući delo čiji je izdavač Zavod za udžbenike, autor je naveo da su sublimirane dve teme – marketing na mobilnim telefonima i marketing na društvenim mrežama.


– Društveni mediji predstavljaju kulturni, sociološki, politički i ekonomski fenomen današnjice koji iz osnova menja svet oko nas, način na koji komuniciramo, kreiramo, održavamo i raskidamo naše društvene relacije, stvaramo dodatnu ekonomsku vrednost, dobijamo političke izbore, pa, čak, i organizujemo revolucije… Veruje se da je Barak Obama uglavnom zahvaljujući društvenim medijima osvajao predsedničke izbore u SAD, a vodeći svetski brendovi takođe koriste niz mogućnosti koje pruža tehnologija 21. veka – naveo je Bauer.

Recenzenti knjige, Miša Lukić, vlasnik agencije MMS Communications, i Borislav Miljanović, generalni direktor agencije Represent Communications, istakli su da je „Digitalni marketing“ namenjen i marketinškim stručnjacima, ali i onima koji se do sada nisu bavili navedenom tematikom.

– Radi se o jedinoj knjizi na ovu temu ne samo u Srbiji već, rekao bih i u regionu. Bio sam malo skeptičan da li je moguće pisati o temi koja je u ovom trenutku vrlo „živa“, i divim se autoru na hrabrosti. Onaj ko nema znanja iz digitalnog marketinga nema šta da traži u budućnosti – kazao je Lukić.

Prema Miljanovićevim rečima, Bauerovo delo „obiluje ilustrativnim primerima“. „Dobra je podela na dve tematske celine jer ljudi u Srbiji mnogi više znaju o društvenim medijima nego o marketingu na mobilnim telefonima“, ocenio je on.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari