Inicijativa Ne davimo Beograd: Obustaviti nelegalne aktivnosti za izgradnju gondole

Ostavite komentar


  1. Problem nije investicija naprema broju gladnih, jer oni ce to sprovesti, makar svi bili gladni.
    Problem je buduce odrzavanje kojeg nece biti, kao za sve.
    A to moze samo da izazove nesrecu.

  2. Potpuno ste u pravu, a to znaci „Pacici“ da je vreme da shvatite da niste dovoljno sami sebi i da se udruzite sa onima koji misle i delaju kao vi. Dosta je sujete, situacija u zemlji je jeziva i ocekujemo od vas i od svih ozbiljnih opozicionara da budete ozbiljni i da kolo u koje ste se uhvatili odigrate do kraja. PSG i GB381 su vam vrlo slicni…sta cekate?

  3. Više je nego očigledno, da su oni koji predviđaju, da će od 1,7 miliona stanovnika Beograda i oko 1,1 milion turista gondola Ušće – Kalemegdan imati u godini dana 1,8 miliona prodatih karata, odnosno oko 5.000 dnevno, saobraćajno i turistički nepismene osobe. To pogotovo, ako te podatke uporedimo sa gondolom »Emirates Air Line« u Londonu koji ima preko 9 miliona stanovnika i koga je prošle, 2017. godine posetilo oko 19 miliona inostrarih i oko 13 miliona domaćih turista i koja je prošle, 2017. godine prevezla tačno 1.425.935 putnika. Dakle, gondola »Emirates Air Line« je od populacije od oko 41 milion (9 mil stanovnici Londona i 32 mil. turisti) u godini dana prevezla tačno 1.425.935 putnika, pa je predviđanje nadležnih, da će gondola Ušće – Kalemegdan od populacije od oko 2,8 miliona (1,8 mil. stanovnici Beograda i 1,1 milion turisti) imati oko 1,8 miliona prodatih karata, najveća nebuloza koju sam u svom životu do sada čuo.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 16. jul 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Stevan Filipović, filmski režiser

Da bismo bili savesni građani koji donose prave odluke na izborima, kao i u svim drugim sferama života, potrebni su nam jaki mediji.