Kako će funkcionisati javni prevoz: Detaljno poređenje starog i novog sistema

Ostavite komentar


  1. Gospodine Sapucu Vi to sto ste zamislili i izlazete nemoguce je. Ovo je milioniski grad, nemoguce je sve propratiti. Drugo da bi sve to funkcionisalo kako treba, treba da imamo prevoz na minut do dva, a prevoz se ceka po pola sata i vise. Ukidate kontrolu i ostavljate oko 300 kontrolora bez posla x 3 clana, o cemu pricamo, ljudi jedva sastavljaju kraj sa krajem a Vi kazete da ti kontrolori ce ostati bez posla jer su u Turskoj firmi, da li je to realno, i ljudski, G.Vucic prica o smanjenju nezaposlenosti a Vi dovodite 300 × 3 (najmenje clana, a gde su zaposleni sa vrha koji vode sve ovo i koji su odgovorni za sve x najmanje 3)
    zaposlenih u situaciju da ne mogu da prezive, Vi morate naci balans i kompromis izmedju grada i postojece firme koja obavlja naplatu da ne ispastaju zaposleni. Nadam se da cete se konsultovati sa Direkcijom za javni prevoz, sa ekspertima sa Saobracajnog fakulteta o svemu ovom iznetom i naci pravo resenje i za grad i za zaposlene u kako kazete u drugom preduzecu.Hvala

  2. Докле више „политичка одговорност“ и “ казниће нас народ на изборима“!? Имамо ли ми бајбокане за те политичаре, идиоте?

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Vidojković, pisac

Danas su jedine normalne dnevne novine u zemlji. Kad bih čitao nešto drugo potpuno bih poludeo.