Korisnici usluga kompanija „M:tel Banja Luka” i „M:tel Podgorica” moćiće da plaćaju parking u Beogradu putem SMS poruka sa postojećih brojeva.
To je je ozvaničeno danas u Starom dvoru, potpisivanjem Pisma o namerama između JKP „Parking servis” i kompanije „Telekom Srbija”.
Sporazum su, u prisustvu direktora „M:tel Banja Luka” i „M:tel Podgorica”, potpisali direktor JKP „Parking servis” Andreja Čupković i direktor kompanije „Telekom Srbija” Predrag Ćulibrk.
Gradonačelnik Beograda Siniša Mali istakao je da je današnje potpisivanje rezultat velikog broja zahteva građana Bosne i Hercegovine i Crne Gore.
– Inicijativu za potpisivanje dao je direktor kompanije „Telekom Srbija” Predrag Ćulibrk i time smo dobili mogućnost da izađemo u susret građanima i pokažemo koliko smo odgovorna lokalna samouprava. Podsetiću da su gosti iz Bosne i Hercegovine i gosti iz Crne Gore među najbrojnijim turistima u Beogradu, tako da će im Grad Beograd na ovaj način boravak učiniti još prijatnijim i dužim. U roku od mesec-dva ovo Pismo o namerama biće pretočeno u konkretan ugovor sa rešenjima koja će korisnicima „M:tel Banja Luka” i „M:tel Podgorica” dati mogućnost da plaćaju parking u Beogradu putem SMS-a. Ovo je primer da, kada zajedno radimo, ne postoje problemi naših sugrađana koje ne možemo da rešimo – kazao je Siniša Mali.
Direktor kompanije „Telekom Srbija” Predrag Ćulibrk zahvalio je gradonačelniku na razumevanju i dodao da današnji čin potpisivanja vidi kao operacionalizaciju sinergije koja je rezultat prisustva „Telekoma” u BiH, Republici Srpskoj i Crnoj Gori.
– „Telekom Srbija”, kao najveći regionalni operator sa gotovo deset miliona korisnika različitih usluga, ovim zaista omogućava značajnu korist za sve korisnike naše mreže koji u Beograd dolaze iz BiH i Crne Gore. Plaćanje parkinga SMS-om je nešto što se očekuje godinama i sada su se stvorili svi potrebni preduslovi – rekao je Đulibrk, zahvalivši na saradnji JKP „Parking servis” i izrazivši očekivanje da će do kraja aprila servis postati aktivan.
Direktor JKP „Parking servis” Andreja Čupković podsetio je da se radi o decenijskom problemu, zahvalivši direktoru „Telekoma” i gradonačelniku Beograda na inicijativi za rešenje ovog problema.
– U Beogradu dnevno imamo preko 1.000 poruka za parkiranje sa registracijama Bosne i Hercegovine i Crne Gore i na ovaj način rešićemo problem građana. U narednom periodu, tačnije u roku od 60 dana rešićemo problem koji neki pre nas nisu rešili – istakao je Čupković.
Izvršni direktor „M:tel Podgorica” Vladimir Lučić kazao je da je većina onih koji dolaze u Beograd iz Crne Gore upravo na toj mreži i da će ovaj servis umnogome olakšati posete Beogradu, dok je generalni direktor „M:tel Banja Luka” Marko Lopičić naglasio da je to još jedna usluga koja će svim korisnicima te mreže omogućiti da se u glavnom gradu Srbije osećaju kao kod kuće.
Potpisivanju Pisma o namerama prisustvovao je i izvršni direktor kompanije „Telekom Srbija” za poslovne korisnike Petar Popović.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.