U sklopu Unutrašnjeg magistralnog prstena, 2020. godine počeće da se gradi još jedan most preko Dunava.
Most bi trebalo da se nalazi na 2,5 kilometara nizvodno od Pančevačkog mosta. Sa banatske strane zidaće se pristupni put na stubovima dugačak 1.216 metara. Imaće dve paralelne konsgrukcije. Sa strane Karaburme, prilazna saobraćajnica će biti dugačka 1.160 metara.
– Planska dokumentacija je usvojena, a u toku je tender za izbor projektanta. Postoje neka idejna rešenja koja su ranije rađena. Direkcija za izgradnju Beograda i izabrani projektant će razrađivati finalni izgled saobraćajnice – objašnjava Folić.
Prema njegovim rečima, izgradnjom ovog mosta, dva tunela u centru grada i novim savskim mostom prestonica će biti rasterećena od nepotrebnog tranzitnog saobraćaja.
– Strategijom razvoja grada n novim generalnim urbanističkim planom okrećemo se ekološki prihvatljivoj hijerarhiji u saobraćaju. Prioritet imaju pešaci, biciklisti i javni prevoz u odnosu na automobile – objašnjava Folić.
Završetkom novog mosta otvara se mogućnost da se rastereti i obnovi Pančevački most. Novi most je deo spoljne magistralne tangente. Povezaće Pančevački put i Višnjičku ulicu. Od Ade Huje, povezaće se sa Bulevarom kralja Aleksandra i auto-putem za Niš. Severnom tangentom povezan je sa kružnom magistralom sa Pupnovim mostom, a onda do Mosta na Adi preko Bulevara heroja sa Košara.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.