NDBGD: „Apexu” istekao ugovor, prilika da se „ukine BusPlus”

Ostavite komentar


  1. A što to pa štetni posao. To sasvim normalno funkcioniše i gradjani su u većini zadovoljni takvim načinom provere ili poništenja karte. Stalno se trazi ukidanje onoga što gradjanima ne smeta a uopšte se ne obraća pažnja na ono što gradjanima smeta.

    1. POstoji dogovor o nenapadanju – a BUS+ je uveo Đilas i sad ova presmešna akcija – pitam se ko stoji iza ovog cirkusa?

    2. „A što to pa štetni posao..“
      – Zato što ga obavlja firma koja nema nikakve veze sa prevozom putnika !! U pitanju je nepotrebno posredovanje odn. preskupo ugradjivanje u tudji posao.
      – Osim toga, pogledajte sa koliko miliona evra grad svake godine dotira GSB pa će vam biti jasna „korisnost“ sistema bus-plus.
      – A jedini koji imaju nenkakvu korist od funkcionisanja tog sistema su „kadrovi“ naprednjaka i radikala koji tu rade.

  2. Veliki kukavičluk NDB da u ne pomene osobu koja je uvelea i Bus Plus sistem i dodelio kontrolu Apeksu.
    NDB plan za unapređenje javnog prevoza je na nivou preškolskog plana sa kojim igračkama ćemo se igrati.

  3. Tzv. outsorceing je uobicajeno za privatnu privredu mada i to je vrlo upitno! Ali da jedan grad poveri stranoj privatnoj kompaniji od 50 zaposlenih da inkasira od javnog prevoza i udeljuje svakog 1. u mesecu GSP-u koji ima 2.000 zaposlenih je apsolutna glupost i naravno zloupotreba drzavnog / gradskog novca! Dakle, porucio bih komentatorima da sad nije vazno da li je ovaj ili onaj to uveo nego budimo pametni, sto u poslednje vreme bas nekako nismo, pa ukinimo to punjenje stranih (i privatnih) dzepova i omogucimo da vozaci naplacuju strancima u gradskom prevozu a ne da se u tramvaju zale da oni nemaju kasu niti sitno i onda se stranci (mislim na one van Beograda u poseti) voze dzabe! To nema nigde na svetu da jedan radi a drugi skuplja pare! Da li je Dilas ili Vucic, nije vazno ali je glupo!

    1. Koliko se secam ova vlast je jos dok je bila opozicija obecavala ukidanja Busplusa. Hajde da ga sada ukine ali ne samo ukidanja radi nego da pronadjemo neki novi sistem koji ce sluziti gradjanima

  4. “ ..odustane od ovog štetnog posla i vrati naplatu u nadležnost grada..“
    – Iskljucivo u nadleznost JP koje vrsi prevoz putnika – nema potrebe ni za kakvim posrednicima.

  5. Poenta price je da nama treba jeftiniji prevoz. Da mesecna karta ne prelazi 1500. Da ne dodje neko jos gori.

  6. Prevoz ne ide normalno od februara, a to niko i ne primecuje jer su ljudi u Beogradu mlitavi i apaticni, ako i treba da vas jasu kad ste kreteni.

  7. Licemerje. Pa Đilas je doveo APEX. Đilas vam je i dao te podatke koje ste objavili,što znači da je Đilas imao i te kakvog udela u tome u smislu procenta profita na njegov lični konto. Dok je on bio karta za jednu, napominjem, jednu vožnju je koštala 90 din. tako da, ako putujete na posao sa barem jednim presedanjem, morali ste da platite u jednom pravcu 180 din., i u povratku kući još toliko, tako da ste dnevno davali minimum 360 din. što je zaista bilo čerupanje pilića, pa su mnogi zbog toga izbegavali da uopšte plaćaju kartu i samim tim je bilo dosta sukoba i zbog toga je Điki angažovao komunalnu policiju, koju je on predhodno postavio. Naprednjaci su pre nego što su došli na vlast, obećali da će ukinuti BUS PLUS, ali kad su videli u kakvom stanju je ostavljen budžet i sve ostalo, samim tim APEX nije bio prioritet, već Srbija. Pored toga APEX je imao jak ugovor sa gradom i svaki prevremeni raskid bi bio štetan po gradski budžet. Našlo se kompromisno rešenje, a to je vremenska karta koju danas koristimo i sa kojom su većina građana zadovoljni.Da je tako, dokazuje i to što se komunalna policija ne angažuje, jer nema potrebe za tim više. Toliko o tome. Moraćete da nađete i da smišljate nešto drugo da kritikujete, jer je to što radite do sad sve obična smejurija koja ne prolazi kod nas, običnih građana.
    Živela Srbija!

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 24. oktobar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.