Pokret Ne davimo Beograd (NDB) ponovo je danas ukazao na to da su cene mesečnih karata u javnom prevozu preskupe za standard „osiromašenih građana“ i da je potrebno da se deo naplate usmeri direktno od poslodavaca u gradski budžet za javni prevoz, a da se cene mesečnih karata koje građani plaćaju smanje.
Iz NDB tvrde da je čak i gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić potvrdio da Bus Plus sistem naplate nije ostvario očekivanja i da ga treba ukinuti, što su iz te stranke odavno napominjali.
Predstavnici NDB ističu da je prava prilika za vraćanje naplate karata u sistem Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) bila u martu 2021. godine, kada je istekao ugovor prethodnom operateru.
Grad je, uprkos protivljenju predstavnika NDB, ipak produžio tu praksu, a sada i gradska vlast potvrđuje da je to bila greška, ali da bi se sada raskinuo postojeći ugovor, potrebno je platiti ozbiljne „penale“.
„Na žalost, još jednom se pokazalo da naprednjačka vlast nema jasnu strategiju za javni gradski prevoz, već odluke donosi ad hok, u zavisnosti od interesa privatnih kompanija, a greške na žalost plaćaju svi građani Beograda“, tvrde koordinator grupe za saobraćaj Ne davimo Beograd Zoran Bukvić.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.