Inicijativa Ne davimo Beograd ocenila je danas da je tender za izbor novog operatera za naplatu karata u javnom gradskom prevozu „očigledna farsa“, iza koje stoji namera vlasti da istoj firmi koja je i do sada obavljala taj posao u okviru sistema Bus Plus, dodeli još jedan ugovor.
Podsetili su da su na tender stigle dve ponude, jedna kompanije Kentkart Southeast Europe, inače vlasnika preduzeća Apex Solutions koje je do sada obavljalo posao naplate karata u Beogradu, i zajednička ponuda kompanija BUS LOGIC DOO iz Požarevca i Penta DOO iz Pule koja kako su naveli, „ni izbliza ne ispunjava uslove tendera“.
„Ukoliko se ugovor sa Kentkart (bivši Bus plus) realizuje, dobićemo još jedno štetno javno privatno partnerstvo i izvlačenje novca iz budžeta, a stari animozitet građana prema ovakvom vidu naplate će ostati“, ocenili su iz Ne davimo Beograd.
Naveli su da Bus plus nije ispunio svoju svrhu prilikom trajanja prethodnog ugovora i ocenili da je promena imena u Beogradska kartica „samo način da se podmetne isti sistem pod drugim imenom“.
„Ono što Bus Plus jeste ostvario je postavka sistema naplate, ali onda se postavlja logično pitanje, zbog čega grad Beograd ne preuzme postojeći softver za šta ima mogućnost i ne nastavi naplatu karata samostalno pod nazivom Beogradska kartica i bez posrednika“, stoji u saopštenju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.