Infostan je na svom sajtu uveo pregled arhive računa, u kome se nalaze elektronske kopije računa, pre eventualno uložene reklamacije, ali i svi ostali računi na novom formatu, koji su uvedeni od novembra prošle godine, kaže se u saopštenju ovog preduzeća.


Pored on-lajn upita stanja, (http://online.infostan.co.rs/Upit/) građani sada u istoj rubrici jednostavnim ukucavanjem svog „ident broja“ i jedinstvenog matičnog broja imaju uvid u izvorne verzije računa, koje su po formi i sadržaju istovetne računima koji korisnicima komunalnih proizvoda i usluga stižu putem pošte. Elektronsku kopiju računa građani sada mogu da odštampaju i sa njom izvrše uplatu u poštama i bankama, ne čekajući redovnu dostavu računa putem pošte ili u slučaju da su izgubili račun. Ukoliko korisnici nemaju evidentiran ili ažuran jedinstveni matični broj građana (JMBG) u bazi JKP Infostan, neophodno je da ga dostave poštom u pisanom obliku, elektronskim putem, ili lično u radnu jedinicu JKP Infostan na teritoriji opštine prebivališta. Ukoliko JMBG ažuriraju poštom ili elektronski, neophodno je da u dopisu bude naveden „ident“ korisnika, kao i kopija njegove lične karte.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari