Radojičić: Imidž Beograda lepa reč i gest 1Beograd Foto: Miroslav Dragojević

Turizam je najbrže rastuća privredna grana u Beogradu i taj resurs ćemo sigurno u narednom periodu dodatno unapređivati. Tu šansu eksploatišemo na pravi način i važno je da turisti po dolasku u Beograd osete gostoprimstvo i pozitivnu energiju, rekao je gradonačelnik Beograda Zoran Radojičić.

Gostujući na televiziji Pink u emisiji „Žikina šarenica“ koja je snimana u podnožju Avalskog tornja, gradonačelnik je podsetio da je tokom poslednjih godina u Beogradu zabeležen veliki porast broja turista, broj stranih turista, kao i broj noćenja.

U istom periodu značajno je uvećan broj hotela, sa oko 60 na više od 100. Primera radi, u vreme održavanja Fajnal-fora Evrolige, kada je u grad stiglo više od 20.000 ljudi, bilo je praktično nemoguće pronaći smeštaj. Sve to govori da grad Beograd na pravi način koristi svoje resurse i kapacitete. Godinama su u Evropi dominirali gradovi poput Pariza i Londona, potom Praga ili Beča, dok je sada Beograd moderna destinacija – rekao je Radojičić.

On je dodao da u određenim delovima sveta postoji svojevrsna emotivna hladnoća, zbog čega je naše tradicionalno gostoprimstvo pravo blago.

Naš cilj je da se turisti rado vraćaju u Beograd. Avala je veliki turistički potencijal Beograda i u narednom periodu ćemo sigurno dodatno unaprediti sadržaje i dovršiti posao oko prilaznih puteva. Najveće bogatstvo koje grad ima, kada je turizam u pitanju, upravo su Beograđani i prepoznatljivi duh našeg grada. Lepa reč i lep gest na koje turisti nailaze, predstavljaju osnov građenja našeg imidža – zaključio je Radojičić.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari