Šoping centar Rajićeva, smešten u samom srcu grada, na uglu tri ulice – Knez Mihailove, Kralja Petra i Uzun Mirkove, zadovoljiće sve potrošačke potrebe stanovnika prestonice, ujedno predstavljajući idealnu destinaciju za sve one koji žele da u isto vreme uživaju u centralnim gradskim znamenitostima, kulturnim dešavanjima i kupovini, kaže se u saopštenju kompanije ABD, investitora u ovaj veliki projekat.
U novih 15.300 kvadratnih metara prostora dizajniranih za uživanje i kupovinu u najlepšem delu grada, u više od 80 lokala sa jednim ili više renomiranih brendova koji čekaju na Vas. Neki od brendova će se po prvi put naći na našem tržištu, čineći šoping centar Rajićeva novim modnim centrom grada koji zadovoljava i visoke standarde kupaca sa istančanim ukusom.
Pored poznatih brendova, moći ćete da se opustite i u brojnim restoranima sa najlepšim pogledom na grad i upoznate Beograd iz potpuno novog ugla.
Kroz istoriju, ovaj deo grada oduvek je predstavljao trgovinski centar od koga je započeo i sam razvoj prestonice. Urbanistički, kompleks je sagrađen od trajnih, prirodnih i industrijskih materijala uz korišćenje najsavremenijih tehnologija i istovremeno poštovanje istorijskog nasleđa lokacije, sa ciljem da sačuva tradiciju najrazvijenijeg trgovinskog centra grada i odgovori na sve moderne potrebe Beograđana i drugih posetilaca kojih je iz godine u godinu sve više.
Tržni centar će imati posebne ulaze sa svih strana: iz Knez Mihailove, ulice Kralja Petra, kao i iz Pariske i Uzun Mirkove, što ga čini lako dostupnim za sve sugrađane koji dolaze sa različitih strana grada.
Rajićeva će imati svoj supermarket i druge servisne jedinice neophodne za udobnost svakodnevnog života, kao što su apoteke, mobilni operateri, odeća, kućne potrebštine i elektronika. Na ovaj način, projekat neće biti samo nova gradska destinacija, već i važan deo lokalne i poslovne zajednice.
Arhitektonsko rešenje centra delo je autora Milana i Vladimira Lojanice, prvonagrađenog na međunarodnom konkursu i višegodišnje saradnje sa svim nadležnim institucijama, a u izvođenju radova angažovani su isključivo lokalni podizvođači.
Šoping centar u Rajićevoj ulici je investicija vredna 80 miliona evra, a zajedno sa luksuznim hotelom, koji će se pripojiti centru i 450 podzemnih parking mesta, prostiraće se na oko 60.000 kvadratnih metara.
Ova investicija omogućila je zaposlenje preko 400 radnika u fazi gradnje, dok će nakon otvaranja tržnog centra i hotela ovaj broj narasti na preko 600 dodatnih radnih mesta.
Centralna lokacija, prefinjeni dizajn, poznate robne marke i pažljivo odabrani ugostiteljski objekti i prodajni miks doprineće da tržni centar Rajićeva, zajedno sa ulicom u kojoj se nalazi, postane jedno od centralnih mesta svih događanja u Beogradu, navodi se u saopštenju kompanije ABD.
O investitoruŠoping centar Rajićeva je projekat realizovan od strane kompanije ABD d.o.o. osnovane od strane Ashtrom Group, jedna od vodećih i najvećih građevinskih kompanija i grupacija za trgovinu nekretninama u Izraelu, koja je osnovana 1963. i izgradila brojne velike i kompleksne projekte širom sveta.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.