„Šapiću, ovo nije kolaps, ovo je golgota!“: Ko je kriv za saobraćajni haos u Beogradu – semafori, radovi ili Goran Vesić?

Ostavite komentar


  1. Tek ce da bude naviknite se na guzvu gradnja zgrada donosi nesto novo a pogotovo ako je infrastruktura ostala ista nastaje haos. Prvo zrgade pa onda ostalo kada se skupe para za nesto novo.

  2. Sve isto se desava i na raskrsnice Rimske i Vojislava Ilica i iznad Ustanicke. Izgleda da pametni semafori u Srbiji nisu toliko pametni.

  3. 6 km možete i pešce, ili biciklom, em dobro za zdravlje a i za živce, i ne zagadjujete zivotnu sredinu.
    Ja idem na posao biciklom 10 do 12 km svakog dana i po suvom i po kisi. Navikla sam, i u autobus mi se ne ulazi uopste.
    Preporucujem svima koji su u mogucnosti da šetaju ili voze bicikl i izbegnu ovakve situacije i nepotreban stres.

  4. Tzv. pametni semafori valjda treba da olaksaju prolaz, ali je kod nas suprotno.
    Na N.Bgd ista situacija duz ulice Omladinskih brigada, zatim na raskrsnici ul.Pariske komune i Narodnih heroja…………
    Izgleda da Beograd i Srbiju vode neki tudji ljudi.

  5. Pa mi to imamo u Novom Sadu svaki dan,treba vam sat vremena tacno iz veternika do bolnice u Novom Sau.

  6. Čitam ovo tek što pomuzoh krave. Pijem kafu i rakijicu za dobro jutro i divanim sa ženom, šta će tol’ko sveta u tome Beogradu? Ima li još neko mesto de ljudi žive? Aj u zdravlje,odoh da naranim živinu.

  7. Slični problemi kontinuirano postoje od postojanja Pupinovog mosta, Batajničkog druma i Zemuna. A nema izbeštavanja ni na jednom tv programu. Tek da znete lako se mi prevozimo.

  8. Bitno da prave od drzVni firmi privatne,i da geodetski zavod i mnoge druge institucije su u rukama tajkuna…

  9. Gužvu u Beogradu stvara preveliki broj privatnih putničkih automobila ( oko 80 % samo vozač u vozilu) i divljačka urbanistička gradnja. Metro, zaboravite, jer je preskup, a još skuplji za održavanje ( da ne spominjem rizike pri izgradnji). Ne mogu ni BG voz da „servisiraju“, a ne ovakav projekat.
    Rešenje – litar goriva za privatne putničke automobile minimum 5 evra, pa nema gužve ( a za GSP i privatne prevoznike povlašćena cena). Parking svugde da se plaća ( na izgrađenom gradskom građevinskom zemljištu). Povećanje iznosa registracije vozila i broja tehničkih pregleda. Povećanje kazni za bahato parkiranje. Elektronska naplata markica tipa zaposleni, ako poslodavac neće da plati 3000 din. plaća 15000 din… penzioneri da plaćaju svaki mesec, a ne godišnju… studente i srednjoškolce isto usloviti da plate mesečni iznos markice…
    Inače prođite Mirijevskim bulevarom (dve trake u oba smera) – gospoda „vozači“ su bar polovinom dužine zauzeli po jednu traku sa obe strane sebi za parking.

  10. Srbija i Beograd za 10 godina…Na svakih 20 metara će biti semafori ležeći policajci a pored svakog ležećeg i pravi policajac sa šeširom za bakšiš.Svaki auto će slušati pink radio i seljanu…Pinkgrad.

  11. Ma svi da se preselite u Bg. Iz ovih razloga sam se ja odselio u manji grad u unutrasnjosti. Sad imam vremena i mesta i da se sa decom poigram, dok vi provodite zivot zaglavljeni u saobracaju.

  12. Dezurni krivac, Djilas, je kriv za sve. Za sve sto je dobro, zna se ko je zasluzan. I tako skoro 12 godina, ista pesma.

  13. Idite peške, 6 km malo više od jednog sata, zdravije je i stignete na vreme na posao.

  14. Vučić je kriv za sve.Sklopio je savez sa vanzemaljcima i sad oni iz svemira kontrolišu semafore i prave gužvu.

  15. A šta reci za autobus 20,Mirijevo-Veliki mokri lug ,
    tu nema priče može samo da se plače.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 9,10. i 11. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelena Glušac, novinarka

Danas je važnije nego ikada braniti slobodu govora i kritičke misli. Zato čitam Danas.