Sedmi Beogradski Noćni Market, prvi put je organizovan na zemunskoj pjiaci sinoć. Pod geslom „Svi za Dunav!“ posetiocima je predstavljena turistička ponuda druge najduže evropske reke.
Pijaca „Zemun“ bila je još jedna prilika za novo druženje, dobru zabavu i kupovinu. Preko sto izlagača predstavilo se iz različitih oblasti, a posetioci su imali priliku da kupe proizvode „šampiona pijaca“, mladih dizajnera, afirmisanih i neafirmisanih umetnika. Umeće pravljenja riblje čorbe pokazali su zemunski alasi, vrhunske specijalitete kuvar Miloš Jovanović, a posetioci su mogli da uživaju u ukusima i čarima noćne pijace, a sve uz muziku benda „Zabeat“ i di-džejeva.
Da su pijace mnogo više od mesta za kupovinu, ovakvim manifestacijama žele da pokažu organizatori. U to su se, pre nekoliko meseci, uverili i novinari britanskog javnog servisa.
„Novinari Bi-Bi-Sija su je u okviru Bi-Bi-Si travela svrstali u turističku ponudu, odnosno u jednu od najatraktivnijih turističkih ponuda grada Beograda i mi zaista mislimo da su pijace ono pravo mesto koje svaki turista mora da poseti kada dođe u bilo koju zemlju, a pogotovu u Beograd jer mislim da zaista imamo čime da se ponosimo, imamo šta da pokažemo“, rekao je za RTS Ivan Sočo iz Gradskih pijaca.
„Beogradski Noćni Market“ iz meseca u mesec okuplja sve veći broj posetilaca svih generacija, a potvrda za to je više od 100.000 zadovoljnih sugrađana i turista koji su prošli kroz kapije beogradskih pijaca, navode organizatori.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.