Nakon što je Sekretarijat za javni prevoz Beograda naredio vanredne tehničke preglede za vozila GSP-a, Sindikat Sloga upitao je nadležne: „Ko treba da kontroliše javni prevoz u Beogradu i ispravnost vozila i ko će odgovarati za njegovu sve lošiju organizaciju?“.
Kako se navodi u saopštenju, Sindikat Sloga GSP Beograd ovo pita nakon jučerašnjeg hitnog vanrednog zahteva Sekretarijata za javni prevoz Beograda svim prevoznicima u sistemu javnog prevoza da najkasnije do 31. maja obave vanredni tehnički pregled za sva vozila kojima se prevoze putnici, uz akcenat na rizik od nastajanja pojave „iberture“ na motoru, za svako pojedinačno vozilo.
„Odluku Sekretarijata pozdravljamo s rezervom, budući da je iznuđen kao posledica nedavne saobraćajne nezgode u kojoj je učestvovalo vozilo prevoznika „Ariva litas“ na liniji 20, kada se autobus otrgao kontroli i punom brzinom udario u zgradu“, navodi se u saopštenju.
Kako iz ovog sindikata ističu, oni su više puta ukazivali na tehničke i razne nepravilnosti koje se nisu uzimale u razmatranje.
„Zato tražimo da se izvrši genaralna procena svih vozila i opreme javnog prevoza, drumska, šinska, žična, a nakon toga prema izvršenoj kontroli iz upotrebe izbace sva ona koja ne odgovaraju tehničkoj ispravnosti, estetici, a sve u cilju bezbednosti putnika i samih vozača“, dodaje se u saopštenju.
Iz ovog sindikata zahtevaju i da se umesto tendera za “rekreativni oporavak zaposlenih” u GSP Beograd hitno povećaju plate vozačima i svim zaposlenima, a umesto “kalimegdanskih gondola” hitno kupe novi autobusi i trolejbusi, jer je, kako ističu, Beograd u saobraćajnom kolapsu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.