Beogradski vodovod i kanalizacija juče je obeležio 118 godina od osnivanja. O kvalitetu njihovih usluga govori i smanjen broj reklamacija.


Kako kažu u Beogradskom vodovodu u proteklom periodu unapređena je naplata potraživanja, a broj reklamacija na račune je smanjen skoro za tri puta.

Tako je od 9.867 u prvoj polovini 2009. broj reklamacija smanjen na 2.868 u prvoj polovini ove godine, od čega su 703 reklamacije ocenjene kao osnovane. Kako kažu u Beogradskom vodovodu smanjen broj reklamacija rezultat je unapređenja odnosa sa korisnicima i uvođenja sistema upozoravanja na povećanu potrošnju vode, pa je tako za prvih šest meseci poslato 2.700 upozorenja. Komunikacija sa sugrađanima putem Kontakt centra i non-stop dežurnog telefona (3606 606) unapređena je uvođenjem nove usluge – davanja informacija o računima za vodu i kanalizaciju za korisnike iz sistema direktne naplate. Za prvih šest meseci 2010. u Kontakt centru BVK evidentirano je preko 130.000 poziva, odnosno preko 725 poziva dnevno; više od 90 odsto građana vezu sa operaterom je dobijalo odmah ili najkasnije za 10 sekundi, a prosečna brzina javljanja operatera i u ovoj godini iznosi rekordnih 4,2 sekunde.

Beogradski vodovod snabdeva vodom žitelje 13 opština, 10 gradskih i tri prigradske. Tokom prvih šest meseci rekonstruisano je više od 12,5 kilometara i položeno skoro pet kilometara nove vodovodne mreže.

U prvoj polovini godine položeno je preko 1.600 metara nove mreže i izdato preko 160 novih priključaka. U okviru redovnog održavanja sistema obavljeno je 44,5 hiljade čišćenja slivnika i preko 42 hiljade čišćenja slivničkih veza. Pored toga, očišćeno je 165 kilometara cevne mreže i 1.559 kubnih metara otpada iz kolektora. Takođe, u Vodovodu nastvljaju sa investicijama od kojih je, svakako, najveća i najznačajnija izgradnja postrojenja za proizvodnju vode „Makiš 2“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari