Štrajk taksista u Beogradu, blokirane Slavija i Nemanjina (FOTO)

Ostavite komentar


  1. Pa da njima posao znaci hleb nebi se na aerodrou i autobuskoj stanici ponasali kako ne dolikuju. Nebi vrsili nuzdu veliku i malu u dvoristu zgrade gde stanujema u blizini taxi stanice i nebi cupali stubice na trotoaru da bi se parkirali preko puta taxi stanice da bi u kaficu popili kafu.Takodje nebi parkirali ispred kafica gde nije dozvoljeno i drzali otvorenu haubu od kola da izgleda da su u kvaru. Zato je Car Go dobro dosao.

  2. Što se ne bune zbog postavljanja terminala za turističke autobuse bogu iza leđa, železničke stanice kao slepog creva. Tu zadovoljno trljaju ruke, biće dranja stanovništva. Pre neki dan, na skoro 30 stepeni ušao sam u taksi koji ima klimu, ali nije uključena. Smeta taksisti, a drži otvorena oba prozora. Mala iz Call centra PINK taksija, na moj poziv, šalje taksi ali na suprotnu stranu zgrade. Na moj ponovni poziv, što nema taksija, prilično drsko kaže da mora precizno da joj objasnim gde želim taksi. Pa valjda ona treba da zna i traži informacije koje su taksi službi neophodne. Itd., itd. Sada će još i da blokiraju Beograd. Da su dobri, ne bi Car Go ovako napredovao.

  3. Ono što taksisti stvarno žele je – monopol. Razlog – žele da dobro zarade. I to je to. Ono što mi putnici želimo je da znamo koliko će vožnja da nas košta, da ne gledamo gde drži ruke i čime pumpa taksimer, da budu jeftiniji, da imaju bolja kola i slično. Zato je potrebna konkurencija: da nema ograničenja u broju vozila i da svako udruženje može da formira svoju cenu. Ovako, oni ispadoše kao neko državno preduzeće. Otac ostavlja sinu posao i slično.

    Ne ukidati CAR:GO. Oni imaju sve što taksisti nemaju.

  4. Ne dopustimo da nam taksisti umiru od gladi zbog te internet aplikacije. Podrzavam da se ukisdanje „Kar go“ aplikacije za mobilne, a mozda i ukidanje ostalih slicnih kojima se stvara konkutencija, pa i onlajn kupovina jer se time smanjuje obim posla i zarada u prodavnicama i robnim kucama. Dosta je bilo 21. veka, hocemo sigurnost i zastuitu nas radnika i postene inteligencije. I seljaka takodje, a narocito taksista.

  5. Zasto iznosite neistinu?Sa ovim zahtevima se slaze 90% taksista ali im gazde ne daju da se slobodno izjasne zato i idemo prekrivenih tabli i bez tabli!Mislio sam da cu bar ovde naici na istinu,ali to je vec moj problem.

  6. Podrska Taksistima ! PS: Kada bi demokratska opozicija znala da iskoristi vas protest, za nedelju dana bismo promenili vlast, vratili bismo drzavu narodu, a vi ostvarili vase zahteve!…

  7. Nisu to taksisti, to su teroristi.
    Kako drugacije nazvati drzanje centra grada kao taoce zarad licnog cilja?
    Jel strajk najavljen i odobren? Nije – dakle, terorizam.A sa teroristima samo ostro.

    Parking servis treba da krene da odnosi nepropisno parkirana vozila (jer je taxi vozilo u sred kruznog toka nepropisno parkirano vozilo), a policija (ili cak SAJ) da intervenisu u slucaju da ova udruzena mafija krene fizicki da se obracunava sa radnicima parking servisa.

  8. Zahvaljujuci strajku sam saznala za Car Go i zahvaljujuci drskosti, bezobrazluku i lopovluku beogradskih taksista, od sada cu koristiti iskljucivo nju. Kapitalizam, konkurencija, molim lepo. Ako ponude profesionalniju uslugu, nize cene mozda ce ponovo postati konkurentni.

    1. Gospodjo kad vas bude neki od tih dih divljih vozača silovao kao sto se dešavalo unekim zemljama bice kasno!

      1. Za razliku od taxija ovde bi se odmah našao silovatelj (ne daj bože) zato što aplikacija beleži ko te vozio a CAR:GO ima njegove podatke preko platne kartice na koju mu uplaćuje novac.

      2. Ukinite autobuse da nam ne plase taksiste i ne uzimaju im hleb iz usta svojom nizom cenom karata i nelojalnom konkurencijom!

  9. Која „демо(н)кратска опозиција“?!? Јел’ она што је извела контрареволуцију 5. октобра??? Брате драги, па и врапци на грани знају да у Србистану постоји само борба за власт и да се сви „играчи“ залажу за исте „вредности“!!! Шта би се променило? Сјахо Курта а узјахо Мурта!
    А сад нешто о њиховим захтевима:
    – „… da se poštuje pravilo „jedan vozač, jedno taksi vozilo“…“ То нигде нема у белом свету, сем ако је таксиста „самосталац“. Такси фирме обично имају по 3 возача на једно возило из једноставног разлога што професионални возачи имају законом прописано колико времена могу провести за воланом дневно! Значи НИСУ у праву!
    – „… potrebno sedam godina vozačkog staža b kategorije, pet godina vožnje u nekoj firmi, poznavanje grada, saobraćajna škola…“ и „… što je u novom nacrtu smanjeno na dve godine vozačkog staža b kategorije…“ Апсолутно ЈЕСУ у праву! Безбедност грађана не сме бити угрожена и ови критеријуми се више – мање (сем саобраћајне школе, то би евентуално могло да се укине) примењују свугде (сем неких афричких земаља и у Индији).
    – „…zaustavljanje „Car go“…“ НИСУ у праву! У скоро целој Европи овакве услуге функционишу без проблема, а на таксистима је да побољшају квалитет услуге да би се „решили“ конкуренције. Уосталом, ако у унутрашњости Србије таксисти возе и по 3-4 пута нижим ценама (у односу на БГ) а поједине фирме примају и кредитне картице и здају фискалне рачуне, не видим зашто не могло и у БГ?!?
    – „…Treba jednom staviti bezbednost ispred dinara…“ Делимично тачно! Безбедност јесте приоритет, али је они користе као изговор да се отарасе конкуренције и задрже монопол ВИСОКИХ цена и НИСКОГ квалитета услуга.
    Да закључимо: значи, већина њихових захтева је уствари усмерена на задржавање монопола, а мањи део је оправдан и не сме бити занемарен јер ако се усвоји биће угрожени пре свега путници!!!
    Остајте с’ Богом, догодине на Космету!

    1. koji bre monopol, nek radi koji god hoce firma, car go, uber, taksi fly ali da vaze isti uslovi za njihove vozace kao i za nas. jel to monopol? Cenu odredjuje grad a ne mi ili nase udruzenje. jel i to monopol? sve polovicno prenose. nama auto nije sredstvo za rad po nekom idiotskom zakonu, i zato trazimo jedan auto jedan vozac (citaj sa taksi dozvolom) iz tog razloga da ne bude manipulacije da na primer sad ja na mojih 15 auta zaposlim45 ljudi (a posto zele da smanje kriterijum znaci samo 2 godine da ima vozacku a ne taksi dozvolu jer je ja imam kao nosilac) jer i to monopol?

  10. Blokiranje ulica nije nikakav strajk vec nasilje nad javnim redom.

  11. Trebalo bi da vidite kako su Uber i Lyft ovde u Americi sredili postojece taksi sluzbe; vrlo brzo su iskorenili bahatost i bezobrazluk. Ideje poput CarGo kompanija su dobrodosle; dosta je bilo divljaka i prevaranata po beogradskim ulicama…

  12. Ма какви таксисти. Стварно би их ваљало зауздати. Прво и кад не штрајкују праве хаос у саобраћају. Како возе, питаш се да ли у опште имају дозволу. Нпр: паркирање где год се стигне, бахато и безобзирно престројавање, обилажење целе колоне на семафору, вожња тротоаром, вожња кроз кружни ток у котра смеру… Њима би увео строжије казне а не испуњавао захтеве а следећи пут ако ти се штрајкује, паркинг сервис нека чека и носи свако непрописно паркирано возило.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Tatjana Mandić Rigonat, pozorišna rediteljka

U ovoj medijskoj prašumi dezinformacija, poluinformacija, laži i propagande u kojoj živimo, Danas je list koji piše u našem interesu, interesu građana.