Vasiljević: Javni prevoz u Beogradu od 8. maja i odvijaće se u četiri faze

Ostavite komentar


  1. U realnosti neostvarivo osim ako se ne udvostruci broj vozila!
    Ocigledno je da autori ovog projekta nisu koristili GSP!

    1. Ocigledno je tim na celu javnog prevoza supalj kao svirala i ocigledno ne koriste svaki dan javni prevoz! Koliko radno iskustvo u javnom prevozu gospodine imate?

      1. A sto smo mi 65+poslednji,platili smo unapred kartu koju ne koristimo skoro 2 meseca.za mene su to pare,po ledjima penzionera ni 100 batina nije mnogo.uzas,ponizavajuce sram vas bilo.

    2. Ni dvostruko ne pomaže obzirom da je bilo uobičajeno da putnici budu u fizičkom kontaktu tokom prevoza, rame uz rame čak i van špica.
      Sada, da bi se distancirali na dva metra u prevozu, izračunaće AV i Neša Džonsli koliko ljudi stane na tu kvadraturu ali ovog puta bez zimskih jakni.

  2. I šta će biti kada se nakon 2-3 stanice autobus popuni? Ostali mogu da čekaju kraj epidemije da bi se prevezli.

    1. Nego šta! Najvažnije je da uplatiš bus-plus, a da li ćeš moći da koristiš prevoz, to nije važno. Ako ne možeš da koristiš ono što si platio, pa šta. Imaj strpljenja, nisi ti najvažniji. Uostalom, ti ne znaš najbolje da upravljaš svojim novcem, i zato pusti njih da ti pokažu kako se to radi.

  3. Neka neka hvala GSPu ali sacekacemo mi Metro jer dok se vi organizujete i krene BUS pre ce stici Metro u Beogradu ….

  4. A nezaposleni ne moraju da imaju obaveze i da koriste prevoz!!!! Strašno

  5. Bajka za malu decu što zna svako ko putuje javnim prevozom na posao. Možda i bude tako par dana dok radi 50% ljudi, a kada krenu svi na posao mere će brzo biti obustavljene. Nadam se da nisu išarali autobuse nego samo lepili oznake…
    Postoje i drugi načini da se smanji gužva ali to je predlagano i ranije i nikad nije ostvareno iako je moguće i izvodljivo. Ne znam…kao da je namerno izazivano ponižavanje i mučenje u prevozu u koji prvo jedva uđeš a onda putuješ kao u stočnim vagonima – leti bez klime (prozora jedva ima) a zimi sa preteranim grejanjem (dok je vozač u kratkim rukavima).

  6. SNS kadar, Jovica Vasiljević, sa ekipom osmislio neostvariv plan prevoza. Autobusi ce prevoziti koliko putnika, 25 do 30 sa ovakvim rasporedom. I moraćwmo sami da nabavljamo maske i rukavice, sto po pravcu košta oko 130 dinara. Bravo!

  7. Strasno,strasno,strasno…plus kako cu u ponedeljak na posao,12km u jednom pravcu?! Super sto je sve sinhronizovano..dabogda svi sns funkcioneri isli sledece nedelje prevozom!

  8. Ja cu, ako uopste budem u prilici da koristim.prevoz, na ruke navuci roze gumene rukavice koje koristim za pranje wc-a. A sto se maske tice imam jednu krpenu…

  9. Jedini nacin funkcionisanja javnog gradskog prevoza moze biti (zaboravimo politiku) „Covicev model“ iz 90-ih godina proslog veka. Prvo ponistavanje ugovora sa „BusPlus“ a odmah potom ukljucivanje svih privatnika koji ispunjavaju potrebne kriterijume plus uvodjenje „linijskih“ taksija po ceni istoj ili nesto visoj od cenovnika gradskog prevoza. I naravno obezbedjivanje i zastita privatnika u okviru „lanca“ gradskog prevoza da im bahate bitange iz GSB zbog konkurencije tj zbog uspostavljanja monopola ne ostecuju vozila kao 90-ih Sve ostalo racunajte da je „nulta“ faza i da ce za posledicu imati masovna otpustanja zbog nemoguceg dolaska na posao.

  10. Ako je moguće organizovati prevoz tako da ne dišemo jedni drugima za vrat kao što je već godinama slučaj, zašto smo onda sabijani kao stoka bez obzira na to imamo li ili nemamo kartu. Čemu služe rukavice osim da navučemo gljivična oboljenja na rukama! Ovo što najavljuju je groteskno i kod nas apsolutno nemoguće.

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Biljana Lukić, novinarka

Danas su profesionalne dnevne novine kojima može da se veruje.