Dobrica Veselinović iz pokreta Ne davimo Beograd, ocenio je da Servisni centar 11-0-11, koga je danas otvorio gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić, neće doprineti boljem komunalnom redu.
Veselinović je na Tviteru podsetio da su Beograđani i do sada imali Beokom servis, jedinstveni broj za prijavu problema u Beogradu i Tviter nalog @prijavi_problem.
„Iako je dosadašnji sistem imao ozbiljnih sistemskih, kao i problema u svakodnevnom radu, banalno „rebrendiranje“ servisa koje gradonačelnik Aleksandar Šapić pokušava svakako neće doprineti boljem komunalnom redu i poštovanju pravila u našem gradu”, naveo je Veselinović.
Iako je dosadašnji sistem imao ozbiljnih sistemskih, kao i problema u svakodnevnom radu, banalno „rebrendiranje“ servisa koje gradonačelnik Aleksandar Šapić pokušava svakako neće doprineti boljem komunalnom redu i poštovanju pravila u našem gradu.
— Dobrica Veselinović (@dobrinacelnik) March 14, 2023
Dodatno zabrinjava, kako naglašava Veselinović, još veća zatvorenost sistema i prebacivanje prikupljanja i procesuiranja prijava građana direktno Sekretarijatu za inspekcijske poslove bez ikakvog kontrolnog mehanizma koji bi obezbedio rešavanje prijava i odgovornost nadležnih.
Gradonačelnik Aleksandar Šapić je, prilikom obilaska novog prostora Servisnog centra 11-0-11 u Knez Mihailovoj ulici, podsetio da je ideju inicirao pre oko godinu i po dana, po uzoru na slični centar, samo manjeg obima, koji je napravio u Opštini Novi Beograd, dok je bio na njenom čelu.
„Trebalo je malo više vremena jer je čitav prostor posebno uređen sa info-službama svih javnih preduzeća na jednom mestu. Ali pomeranje roka je trivijalna stvar u odnosu na važnost servisa i mislim da je za komunikaciju Grada s građanima ovo istorijski dan“, poručio je šapić.
Prema njegovim rečima dd danas, na jednom mestu su info-službe Komunalne milicije i inspekcije, „Infostan tehnologija”, „Gradskog stambenog”, „Parking servisa”, „Javnog osvetljenja”, javnog prevoza, „Beogradskog vodovoda i kanalizacije”, „Beogradskih elektrana”, „Gradske čistoće”, „Zelenila – Beograd”, „Beograd-puta”, a biće uključene i službe koje do sada nisu imale kontakt centre, poput “Beogradskih pijaca” i “Veterine Beograd”.
„Ovaj sistem je objedinio sve njih i u sve pozive imaćemo uvid, tako da neće postojati nijedna informacija koju dobijemo od Beograđana, a da ostane začaurena unutar sistema. Istovremeno, sistem će podići i kvalitet naših javnih preduzeća“, rekao je Šapić, najavljujući da će i sam obavljati kontrolu da li se reagovalo po pritužbama građana.
Prema njegovim rečima, Beograđani više ne moraju da razmišljaju ko je za šta nadležan, jer će dobiti informaciju ko je nadležan, ukoliko to nije Grad.
Ugašen profil Beokoma na Tviteru
Istovremeno je na Tviteru ugašen profil Beokoma @prijavi_problem, na koji su građani mogli da prijave komunalni problem u gradu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.