Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić najavio je da će se i naredne godine nastaviti sa većim infrastrukturnim radovima, naročito u cilju rasterećenja saobraćajnih gužvi.
Kako je podsetio, završiće se rekonstrukcije Trga republike i Karađorđeve, a radiće se i kompletan potez od Ruzveltove do Kalemegdana – Kraljice Marije, 27. marta, Džordža Vašingona i Cara Dušana.
– Tramvaji preko Mosta na Adi trebalo bi da počnu da saobraćaju u junu, čime će se spojiti Banovo brdo i Rakovica sa Novim Beogradom. Predstoji i početak rekonstrukcije Kneza Miloša, sa podzemnom garažom duž ulice, zatim obnova Karađorđeve ulice, od Beogradske zadruge do Brankovog mosta, i Savske ulice, a očekuje nas i završetak Savskog keja, od Brankovog mosta do Beogradske tvrđave. Takođe, u martu, najkasnije u aprilu, za saobraćaj bi trebalo da se pusti Bulevar Vudroa Vilsona. Glavna namena ovog bulevara jeste da skrene saobraćaj iz Bulevara vojvode Mišića, kako bismo imali paralelnu vezu – istakao je Vesić.
On je izneo podatak da je broj automobila samo prošle godine porastao za šest, sedam odsto, što u najvećoj meri utiče na saobraćajne gužve. Zbog toga grad insistira na projektima koji će rasteretiti pojedine saobraćajne pravce. Primera radi, novi savski most imaće šest traka i biće prohodniji od Brankovog, a u smanjenju gužvi iz tog pravca umnogome će pomoći i budući tunel, koji će počinjati od sadašnje autobuske stanice i prostiraće se skoro do Pančevačkog mosta. Prema procenama, dodao je Vesić, ovaj projekat bi trebalo da rastereti saobraćaj u zoni centra za oko četrnaest procenata, što će biti veliki uspeh. Drugi tunel je Topčiderski, a po završetku i obilaznice, saobraćajne gužve u gradu bi trebalo da budu mnogo manje.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.