Vesić: Poslodavci više neće moći da izbegavaju kupovinu pretplatnih karata GSP-a

Ostavite komentar


  1. Koleginica i ja putujemo njenim automobilom i od novca koji dobijemo za prevoz finansiramo kupovinu gasa. Nije mi potrebna bus plus karta jer ne koristim gradski prevoz gotovo uopste. U retkim prilikama uplatim potreban iznos na nepersonalizovanu kartu. Da li ova Vesiceva novotarija znaci da cu morati da dostavljam racune u firmu kako bih dokazala da novac namenski trosim?

  2. Vojsku sam služio 1986 godine u Ljubljani. Pre 33 godine. Gradski prevoz perfektan. Nema konduktera. Ulazi se na prednja vrata i vozač kontroliše karte. Svi je imaju. Ako se desi da neko hoće da se vozi bez karte vozač samo ugasi autobus. Vrlo brzo švercer ga napusti. Da postoji stvarna volja to bi se rešilo za 24 sata. Sve vlasti pa i ova čuvaju socijalni mir. Ja nisam tražio kapitalizacije ali on stiže i steže svakoga dana. Još uvek selektivno. Kada bi svi platili račune i kada bi postojao bankrot možda bi nam stvarno bilo bolje.

    1. Donekle si u pravu. Ljubljana ima 400 hiljada stanovnika beograd 2 milona. Zamisli da svaki autobus na stajalištu stoji 1-2 minute dok vozač ne zaviri u svaku kartu, dokle bi stigao?

  3. Besmisao Vesićevih odluka ma koliko se krio iza institucija sve više dolazi do izražaja.Zaposleni imaju pravu na nadoknadu troškova prevoza, a da li će da kupe markice ili benzin nije ili će ići biciklom nije problem države.Po tom principu i nadoknada za topli obrok bi značila da neko treba da uzme pare i donosi sendviče.Nečija nesposobnost da reši probleme u GSB-u i masovnu pojavu ne plaćanja prevoza opet ide preko leđa građana.A prevoz je sve gori pa se stvarno pitate da li treba da platite vožnju u rasklimatanim autobusima bez klime i grejanja.Sa parama grada raspolaže kao da su njegove lične i na svako pitanje odgovara bahato kao da smo svi potpno bez trunke mozga.Bitno da se hvali kako je u Beogradu sad kad su oni na vlasti sve super a od rupa, krša od autobusa, razrovanih trotoara, neopisive prljavštine neobeleženih prelaza i celokupnog utiska da grad izgleda kao jeftini vašar više ne može normalno da se živi.Stalno je neki haos, od snega, od kiše , od neprestanog kopanja koje traje i traje i posle godinu dana sve ispočetka.Ima li neko da ovom čoveku kaže dosta.

  4. Ovo je krajnji bezobrazluk i svinjarija blago receno. Kao poslodavac isplacujem prevoz radnicima na tekuci i sta mene briga da li oni koriste gradski prevoz ili dolaze peske ili biciklom.
    Prvo i osnovno sto su trebali uraditi i Mali i Vesic da rasprodaju vozni park sem za inspekcije i da svi dolaze iskljucivo gradskim prevozom na posao. Ovo je toliko sramno da nemam reči.

    1. Potpuno se slažem! Od početka sumnjivoj, privatnoj firmi, moj poslodavac treba da plaća za uslugu koju ne koristim dvadeset godina niti ću u skorije vreme. Lopovluk, pljačka, otimačina … ja bih to tako nazvao! Sve su živo u državi prodali pa što ne prodaju i GSP.

  5. Pošto biciklom idem na posao, dostaviću Vesiću račun iz pekare kao dokaz da sam kupio hranu koja mi je potrebna da bih vozio bicikl. Ali, posto sirovinu za hranu prave na selu, dilema mi je da li mogu da mu dostavim račun za stajsko đubrivo koje se mora koristiti za đubrenje žitarica. Međutim, pošto je stajsko đubrivo produkt krava, tj. stoke, najbolje bi bilo da Vesiću direktno dostavim tzv. „račun za stoku“. Gospodin Vesić će sigurno taj račun prihvatiti kao i svaki drugi račun koji svakodnevno dobija.

  6. Ne dotirate vi prevoz nego višak zaposlenih. To je boljka svake državne firme. To je mesto za uhlebljenje dece zaposlenih, dece njihovih prijatelja, dece njihove rodbine, partijskih kadrova, dece partijskih kadrova, dece prijatelja partijskih kadrova, dece rodbine partijskih kadrova itd. Što je najgore, da nije toga, ta deca bi se verovatno bolje snašla u životu. Ovako postaju zarobljenici državne firme koja od njih pravi parazite koji ništa ne rade i čekaju kraj radnog vremena a na kraju dođe i penzija. Gde si bio – nigde; šta si radio – ništa.

  7. Ja znam mnogo ljudi,a i ja sam medju njima kojima se uplacuje prevoz iako ga ne koriste jer koriste sopstveni prevoz.I sta sada,ko je tu u plusu, ako u minusu?Sopstveni prevoz ne koristim iz bahatosti,nego zbog nemogucnosti redovnog dolaska na posao sa gradskim prevozom,a i zbog ustede vremena.Kolima 20min,autobus 1sat i 20 min!Zvezdara-Altina.

  8. Bezobrazluku bahate vlasti nigde kraja nema! Biće nas 5 miliona na ulici …samo je pitanje vremena!

Ostavite komentar


Beograd

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zdravko Šotra, filmski režiser

Danas čitam danas, Danas sam čitao juče i sutra ću čitati Danas zato što je to sve što nam je ostalo od dnevne štampe.