Vozač GSP dobio kaznu za “švercovanje” zbog nemara firme 1

Iako najviše rukovodstvo JKP GSP „Beograd“ uvek ističe kako je problem u stabilnom funkcionisanju javnog prevoza i poslovanju firme nedovoljna naplata karata i preduzeća koja ne uplaćuju mesečne karte svojim zaposlenima, upravo GSP pojedinim radnicima ne uplaćuje naknadu za prevoz zbog čega moraju da se švercuju i plaćaju kazne.

Naime, kako javlja sindikat SOS u GSP “Beograd”, vozaču tog preduzeća Aleksandru Vojisavljeviću, koji je inače i potpredsednik SOS sindikata, iz njima nepoznatih razloga nije uplaćena mesečna dopuna BusPlus kartice od strane GSP-a, zbog čega je doživeo neprijatnost da se švercuje u vozilima GSP-a kada putuje na posao ili se vraća sa posla javnim prevozom, a napisan mu je i prekršajni nalog iako je radnik GSP “Beograd”.

“U petak, 11. maja tokom redovne kontrole od strane kontrolora BusPlus-a je saznao da njegova kartica za prevoz nije validna, jer nije uplaćena dopuna. Zbog toga je na zahtev kontrolora, koji su samo radili svoj posao, morao da pokaže svoju ličnu kartu i izdata mu je doplatna karta, što će ga koštati šest hiljada dinara. Istog dana se obratio poslovodstvu sa pitanjem zbog čega uplata nije sprovedena, na šta je dobio odgovor “da je verovatno greška u pitanju i da kontroli pokazuje službenu karticu” objasnili su iz tog sindikata.

Dakle, zaključuju oni, poslovodstvo pogona u kojem radi je tražilo od njega da zloupotrebljava svoju službenu karticu, iako je to suprotno odredbama Odluke o javnom linijskom prevozu putnika, a vozačima GSP-a je više puta dato upozorenje da se neće tolerisati takve zloupotrebe i da će kontrolori BusPlus-a oduzimati službene kartice i podnositi prijave protiv vozača koji ne budu kod sebe imali redovne BusPlus kartice, što je obaveza svih putnika, bez obzira da li rade u sistemu javnog prevoza ili ne.

SOS sindikat postavlja pitanje kako je moguće da nekom od zaposlenih i to vozača ne bude uplaćena pretplata za korišćenje prevoza za ovaj mesec i da li je to još jedan u nizu pritisaka na rad ovog sindikata i potpredsednika sindikata Aleksandra Vojisavljevića, što je sve počelo kada je on ispred SOS sindikata dao izjavu za televiziju “N1” kada je javno ukazano da se u pogonu “Kosmaj” GSP-a ne poštuje zakon o radnom vremenu vozača, a vozači primoraju da rade i po sedam dana u nedelji, za šta su i nadležni podneli prekršajne prijave protiv poslovodstva GSP-a.

“Potpredsednik SOS sindikata je najpre prebačen u drugi saobraćajni pogon i to posle 14 godina rada u pogonu “Kosmaj” navodno zbog “potrebe posla”, a sada mu nečijom greškom, slučajnom ili namernom, nije uplaćena naknada za prevoz, što predstavlja poniženje za sve vozače u GSP “Beograd” koje preduzeće na ovaj način primorava da se švercuju u vozilima svoje firme” ukazali su iz SOS sindikata, dodajući da će oni nastaviti da se bore svim pravnim i drugim raspoloživim sredstvima za zaštitu svakog svog člana i zaposlenog u GSP.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari