Mašine na gradilištu buduće autobuske stanice (BAS) u novobeogardskom bloku 42 stoje danima, radnika nema, a deo dosad izgrađenih betonskih elementa preplavljen je vodom, javlja reporter FoNeta sa terena.
Nova autobuske stanica će, kako je zamišljeno projektom, biti integrisana sa železničkom stanicom Novi Beograd i činiće jedinstvenu celinu, a prema ranijim najavama trebalo bi da bude okončana prošle godine
Glavni gradski urbanista Marko Stojčić rekao je medijima da bi prve linije sa te lokacije trebalo da do kraja 2021. godine.
„Bilo je, istina, dosta prepreka, imali smo i manje izmene Plana detaljne regulacije, kako bi saobraćaj mogao da funkcioniše. Ali, sada imamo konačno rešenje za BAS i konačno je pri kraju“, rekao je stojičić za Telegraf u aprilu 2021. godine.
Nova autobuska stanica, će prema zamislima arhitekata i urbanista, imati 42 odlazna i 20 dolaznih perona, kao i 18 perona za turističke autobuse koji će, kako je rekao Stojičić, prvi put polaziti sa autobuske stanice, a ne iz različitih delova grada.
Stanična zgrada bi trebalo da ima 25.000 kvadratnih metara, a činće je svi sadržaji neophodni putnicima – restorani, kafići, banke, ali i garažu sa više od 200 parking mesta, veliku taksi stanicu i stanični trg.
Kada će biti nastavljeni radovi za sada nije poznato.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.