Pored, od opozicije, iznuđene prošlonedeljne rasprave o izgradnji hidrocentrala na Limu, još jedno pitanje vladajuća većina u lokalnom parlamentu u Prijepolju morala je da uvrsti u dnevni red i razmotri na trodnevnoj jedanaestoj sednici, završenoj u prošli utorak. Reč je o izgradnji novog mosta na Limu u središnjem delu grada, kapitalnoj investiciji za Prijepolje koja ponovo, kao i tokom prošle godine, zbog neostvarenih obećanja pojedinih ministara i državnih zvaničnika vlade i lokalnih političara, među odbornicima, a i u javnosti izaziva veliko interesovanje.


– Sasvim je izvesno i sigurno da će u Prijepolju uskoro početi gradnja mosta na Limu. Ministarstvo NIP je izgradnju ovog mosta uvrstilo u prioritetne investicije u Srbiji u 2010. godini i za to opredelilo sto miliona dinara, što je pojedinačno najveći iznos usmeren na izgradnju infrastrukturnih objekata u 40 najnerazvijenih opština u našoj zemlji. Vlada Srbije je već donela odluku i odobrila iznos predloženih sredstava tako da se nalazimo na pragu početka gradnje mosta, rekao je Dobro Lazarević, zamenik predsednika opštine Prijepolje u lokalnom parlamentu odgovarajući na odbornička pitanja u vezi ove teme. Naveo je i da je Ministarstvo za NIP sav postupak gotovo dovelo do kraja i izabralo „Puteve“ iz Užica za izvođača radova sa kojima je juče trebalo da se potpiše i ugovor o izgradnji mosta na Limu u Prijepolju.

Međutim, sva ova obrazloženja i objašnjenja čelnika vlasti za odbornike iz opozicionih klupa nisu bila prihvatljiva i dovoljna. Zulkefil Sadović, šef odborničke grupe Demokratske partije Sandžaka je rekao da je u „Prijepolju veliki problem sporost u radu, odlaganje poslova i to što se ljudima koji hoće da rade i zapošljavaju ne pomaže“. „Potrebno je da činovnici izađu iz kancelarija, da odu u preduzeća i da tamo razreše neke nedoumice i probleme ako ih ima, posebno kada se prave aplikacije za nove poslove“, naglasio je Sadović, pominjući direktno građevinsku firmu „Zanatstvo-Rad Labud“, čiji je većinski vlasnik Bahrija Beganović Lutka, odbornik DPS, kojoj je prošle godine na raspisanom tenderu za gradnju mosta odbijena ponuda, kako je obrazloženo iz NIP, zbog niske cene.

– Od kako je došla aktuelna republička vlada i ova vladajuća i neprirodna koalicija u Prijepolju o izgradnji mosta imamo već dve godine samo lažna obećanja iz Beograda. Daj bože da gradnja konačno krene, ali ja sam skeptik jer ne verujem Dinkiću i Verici Kalanović. Tokom prošle jeseni smo i ovde u skupštini dobili uveravanja da će gradnja početi u decembru, eventualno u januaru, ako to vremenske prilike dozvole. Vreme je bilo idealno za radove, a na izgradnji mosta nije ni krampa upotrebljena, istakao je Vukosav Tomašević iz DSS i raniji poslanik ove stranke u Skupštini Srbije.

– Ni prošle godine u NIP-u odobrena i to značajna sredstva za ovu investiciju nisu iskorišćena. Treba jasno i glasno reći da je to tako zbog nesposobnosti lokalne vlasti. Nije nama kriva republička vlast jer je i ranije, a i sada odobrila pare, mišljenja je Ibro Fazlić, šef četvoročlane opozicione odborničke grupe Ugljaninove stranke u SO Prijepolje koja ukupno ima 61 odbornika.

Zoran Reljić, odbornik LDP je rekao da je kod odabira izvođača radova na mostu u Prijepolju bilo lobiranja u korist užičkih „Puteva“, a Bahrija Beganović je za to direktno prozvao Hanku Hajdarević, načelnicu Opštinske uprave i Vesnu Novosel, rukovodioca opštinskog odeljenja za urbanizam i komunalno – stambene poslove, koje su bile članice komisije u Ministarstvu NIP, formirane za realizaciju poslova u vezi ove investicije. U tom kontekstu Beganović je pomenuo i automobil koji su „Putevi“ iz Užica poklonili prijepoljskom Dečjem vrtiću „Miša Cvijović“. „Ko kome danas daje auto džabe. U ovom slučaju to je učinjeno samo zato da bi „Putevi“ dobili posao vredan preko milion eura“, dodao je Beganović.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari