Aerodrom „Morava“ bez aviona i putnika

Ostavite komentar


  1. Sa ovima tih promašenih investicija imamo koliko hoćemo, a biće ih još ako ostanu na vlasti u dogledno vreme.

    Poštovanje Redakciji Danasa

  2. Pozeleo mali Alek da napravi jos jednu igracku .Nazalost njegove igracke isuvise kostaju ovaj narod.

    1. Sve pohvale za analizu i tekst. Surova realnost je sve gore napisano… Pametnije je bilo proslediti novac na unapredjenje poslovanja aerodroma Nis.

      1. Istini za volju rekonstrukcija aerodroma i pretvaranje u civilni je započeto dok je Šutanovac bio ministar vojske. Izgrađena je aerodromska zgrada. Ova vlast nije nešto mnogo izgradila. Ona svečana manifestacije o predaji aerodroma iz vojnih u civilne ruke je skupa politička kampanja. Što je najgore Kraljevo i okolinu su mesec dana ranije pogodile poplave i neophodan je novac za sanaciju. Ako Vučić pobedi na izborima, onda i ne zaslužujemo da živimo kao normalan svet.

    2. Taman toliko novca treba, po projektu, da se osposobi Čenej u Novom Sadu, koji svakako zaslužuje aerodrom, ne zbog novosađana, nego zbog čitave Vojvodine. Projekat postoji već deset godina, ali niko da makne iz nulte tačke, verovatno ovde nisu potrebni politički poeni. Ako ne novi aerodrom, onda proširiti kapacitete okružnog zatvora „Klisa“ u Novom Sadu, trebaće mesta kada se ovo ludilo završi jednog dana…

      1. Ok da se otvori aerodrom ,bio bi koristan za okolne gradove ali takva ceremonija i spektakl Vucica i njegove sfite a na kraju ne moze ni Mister No da sleti sa svojim pajperom jer nije osposobljen i zavrsen ! Toliko o naprednjackom putujucem cirkusu

  3. Da bi se nesto moglo zvati „promasenom investicijom“ potrebno je da bude ispunjen osnovni uslov, da je nesto investirano.
    Ova drzavna investicija je samo kap u moru da bi jedan medjunarodni aerodrom zaziveo.Pored zgrade potrebna je i pista, koju ovaj aerodrom ima , ali ne i za civilne mlazne avione.Ministraka je stidljivo napomenula da se treba izgraditi nova, ali vecini to nije znacilo kao znacajna investicija.
    Da sumiram:
    Vlast se sepuri pozorisnim predstavama , ali i neki novinari amaterski prilaze poslu.
    sasvim je izgledno da bi kraljevacki aerodrom trebao da bude profitabilniji od niskog..
    Prefiks je jedna visnjica ili malina na torti, pa gospodin treba malo bolje da prouci materiju , a ne da popuni koji redak radi honorara….

    1. Ajde kad si tako pametan, objasni na sta je otislo 30 miliona evra nasih para? A piste nisu dobre?

    2. A vi iz Beograda bi zeleli da samo vas aerodrom funkcionise i bude ekonomski isplativ? I to parama, izmedju ostalih, bas ljudi iz Kraljeva, Kragujevca, Cacka i ostalih obliznjih gradova?

      Vi bi i dalje monopol? E, nece moci. Ima da ga dodatno rekonstrusu da bude i za vise od 8 letova dnevno. I na osnovu koje analize troskova i prihoda je autor zakljucio da je neisplativ? Zasto autor ne pominje da je aerodrom poceo da se gradi u vreme bivse vlasti?

      Imate li vi predstavu koliko gastarbajtera ima ovaj kraj, pa
      na to dodajmo ljude iz Pazara koji sada uglavnom koriste pristinski aerodrom? Zasto ne pominjete kargo letove za maline? Zasto ne pominjete sezonske letove i da su u blizini Kopaonik i Zlatibor, Vrnjacka Banja? Zasto autor teksta ne pominje da u okolnim gradovima zivi oko 600 000 ljudi, ali da dovoljne traznje za avio kartama nema bas zbog nedovoljnog investiranja u date gradove.

      Zbog ovakvih tekstova i stvari nikada ne mozemo napredovati i ostace nam samo beogradski pasaluk. E, valjda cete onda biti zadovoljni.

      Objavite. Ili niste nista drugaciji od tabloida i ostalih nazovi novina koje ne bih pominjao.

      1. Bravo za komentar, Danas pada u mojim ocima jer je pristrasan antivucicevskom talogu koji mi sve vise lice na onu legendu o magarcu koji je umro gladan i neodlucan izmedju dva plasta sena. Pustite vi Vucica, to je prolazna figura. Dragi ljudi, dobili smo aerodrom povezan novim autoputem, sta vama tu fali. Citajuci komentare gubim veru da se duh naroda zatrovao ne samo pesimizmom, nego i destruktivnim diskursom kojim valjda samo istresaju ono sto se u njima nalazi…a to je supljina u budzetu, kritickom razmisljanju a neretko i zubu.

        1. Investicija je odlicna, samo tom aerodromu nedostaju avioni koji lete i putnici. Ej, pameti….

      2. Bojane, jeste vi čitali tekst?
        U tekstu se govori o loše uradjenom poslu za koji je dato 20-30 miliona evra, a ne o potrebama tog kraja.

      3. Sve mogu da proguram, ali da ce gastarbajteri da dolaze avionom?Gde to ima, pa jeftinije je kolima, plus moze se sepuriti u novim/novim-polovnim kolima da celo selo vidi., plus ista pretovari torbama i.kesama, pa kad krene da vadi stvari komsije sa zaviscu gledaju…

      4. Na 35km od Zlatibora ima aerodrom Ponikve. Ponikve imaju i adekvatnu pistu i aerodromsku zgradu za komercijalni saobraćaj. I ovaj aerodrom je ,kao i Lađevci, nekoliko puta otvaran.

  4. kako zasto??? pa u svaki posao koji rade, bio isti uzaludan, oni su dobri.. negde 3 % , negde 10%.. negde 30%….i samo se to racuna… zato je bgd raskopan, zato bgd na h20, zato grdelicu puca, zato je ustupljen surcin i jat, zato se kupuju avioni, helikopteri, tenkovi.. skode za muriju, otima 25 maj i aerodrom u nisu….. itd itd itd…..

    1. U sridu, što bi rekli Sinjani! Sve je to faysa koja služi za ptesipanje budžetskih para u vlastite džepove! Zašyo Mile na svakoj svečanosti duva u potiljak AV u? Transfer je jedini razlog!

  5. Mora se nesto odnosno što više prometovati (kupiti, izgraditi, obnoviti….). Da se što više troši, makar i izaludno. Jer 30% od 0 je 0. Ali od velikog prometa 30% je mnogo ili premnogo

  6. AERODRUM MORAVA kako kaze i izgovara „naprdni“ gradonacelnik Kraljeva Terzic, inace cuveni „semafordzija“ koji je pred „izbore“ po Kraljevu otvarao semafore i pesacke ( zebre ) prelaze. Trebali su da pozovu i cuvenog „VAZDUPLOHOVCA“ Zorana Babica da se „prileti“ na ovaj naprdni aerodrum, posto je on poznati naprdni vazduplohovac.

  7. Pogrešna je ova rasprava treba li ili ne aerodrom u Kraljevu. Napravljena je zgrada i potrošeno 15 mil. evra, napravljen je toranj i potrošeno 4-5 miliona, kontrola letenja ima posadu u Kraljevu i tamo ljudi 7 godina primaju platu. . Dakle, nešto postoji, i Šutanovac je spucao te pare još 2011, i to se zna. Ali ovo što je zbrzano za 2 meseca i što se u tekstu opisuje (mislim na tehničke podatke, ne na bizarne pravopisne greške) je potpuni diletantizam Zorane Mihajlović i pomoćnika joj Zorana Ilića, koji slažu sve što zinu, a specijalnost im je „visina državnih ulaganja“. Kad ta žena odvali milijarde evra, čovek može samo da se prekrsti. Tako je svuda, slušali smo je u Nišu, slušali smo je i ovde u Kraljevu. Nadam se da je opisana situacija tačna, jer ako nije, može biti samo gore od navedenog.

  8. Strašna analiza!
    A odgovor na poslednje pitanje je: jer smo konstantno u kampanji

  9. Можда уговор са француском фирмом Ванси, која је већински власник аеродрома Никола Тесла у Београду и аеродрома Адем Јашари у Приштини, крије одговор и на ово питање. Да ли у уговору стоји да сви аеродроми у околини приштинског и београдског морају да буду маргинализовани у следећих 25 година, како не би био угрожен профит Вансија? И да ли Влада РС свесрдно испуњава ту најважнију ставку у уговору? Неки би рекли издаја сопствене земље…

  10. U unutrasnjosti terminala stoji natpis TranZit..!!! Na Engleskom? Ha, ha, ha! Univerzitet iz Leposavica ili Blaca( uz izvinjenje mestanima koji sa tim nemaji veze)?

  11. Najverovatnije je i kod aerodroma „Morava“ najvažnije bilo pranje para, a kada je neko iz vrha esenesovaca kroz uobičajenu korupciju „omastio brke“ onda je na red došlo upošljavanje esenesesovskog kadra! Za njih- divota, ladovina nema veće na globusu! Primaju dobre plate a jedini „posao“ im su učestvovanja na mitinzima velikog vođe i revnosng mu klicanja „uraaaa“. Znači NE RADE NIŠTA! A kako izgleda, neće uskoro ni raditi jer je taj tobože potreban aerodrom još jedna od promašenih investicija po preporukama neškolovanih i nestručnih, ali opskrbljenih kobajagi „validnim“ diplomama nekih ljudi iz SNS-a!

  12. profesionalan tekst, skoro sve obuhvaceno i obradjeno. Taj projekat kao i istali samo potvrdjuju „strucnost“ nazadnog kadra

  13. „Zašto je onda vlast potrošila toliki novac u tako neperspektivan projekat?“
    1. zato da bi uzela pare iz budzeta i napunila svoje dzepove
    2. da bi zaposlila svoje clanove stranke i obezbedila sebi glas na sledecim izborima
    3. zato sto osim enormne kradje drzavnog novca, nikakav drugi cilj, ni ova ni sve prethodne vlasti nisu nikada imale

    Eto zato!!!

  14. Alek molim te napravi jedan aerodrum u Odžacima jer ovi što vode našu Opštinu ne samo da se nisu vozili avionom nego nikad nisu ni videli aerodrum, pardon aerodrom. A mogli bi na mitinge u npr. Krušedol, Novi Sad ili Kraljevo da idu avionom.

  15. Ma nema veze što nema letova,bitno je da imamo još jedan aerodrom,pored aerodroma ponikve, koji nije u funkciji.Trbalo bi još jedan aerodrom koji nam neće ničemu služiti.ima se može se

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.