Od kada su i privatne autobuske kuće počele da prevoze putnike u leskovčakom kraju, sukobi među njima, ali i sa jedinim saobraćajnim društvenim preduzećem „Jugekspres“ – ne prestaju.
Iako je republička saobraćajna inspekcija preduzela brojne mere, a saobraćajna policija isključivala autobuse (bez tablica) i mimo reda vožnje, to, čini se, nije bilo dovoljno da se vlasnici privatnih autoprevozničkih kuća dozovu pameti.
Od kada su i privatne autobuske kuće počele da prevoze putnike u leskovčakom kraju, sukobi među njima, ali i sa jedinim saobraćajnim društvenim preduzećem „Jugekspres“ – ne prestaju.
Iako je republička saobraćajna inspekcija preduzela brojne mere, a saobraćajna policija isključivala autobuse (bez tablica) i mimo reda vožnje, to, čini se, nije bilo dovoljno da se vlasnici privatnih autoprevozničkih kuća dozovu pameti.
Zanimljivo je naglasiti da su u DP „Jugespres“, najvećem prevozniku na jugu Srbije, snimili divlje autoprevoznike koji nemaju tablice na vozilima, ali ni to nije pomoglo da se stanje popravi.
U leskovačkom kraju, inače, sedam legalnih prevoznika imaju ugovore sa lokalnom samoupravom o prevozu putnika. Dnevno je registrovano oko 300 polazaka, ali broj neregistrovanih, divljih linija niko i ne može sa sigurnošću da izbroji, jer se reda vožnje ne pridržavaju ni pojedina legalna autosaobraćajna preduzeća.
Autosaobraćajno preduzeće „Jugekspres“ poslednjih godina je vanrednim naporima pokušavalo da, u oštroj konkurenciji, opstane i da zadovolji prohteve svojih korisnika. Ove godine leskovački autoprevoznici nabavili su 14 polovnih autobusa, a dva su poklon Gradskog saobraćajnog preduzeća Novoga Sada.
Slobodan Anrejević, direktor „Jugekspresa“, posebno je zahvalan lokalnoj samoupravi koja je dozvolila da ovo preduzeće potpuno besplatno koristi staru autobusku stanicu za tzv. prigradski i međumesni saobraćaj. Ta odluka važi sve do privatizacije „Jugekspresa“, koja bi trebalo da se obavi najverovatnije do sredine naredne poslovne godine. Tako će ovaj kolektiv, posle kompanije „Zdravlje“, najuspešnije firme na jugu Srbije, biti prva organizacija u Leskovcu koja će na tenderu promeniti strukturu kapitala.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.