Zbog, kako navodi „banditskog odnosa“ Supernove, Goran Dumić iz Čačka, iako je pre osam meseci raskinuo ugovor i platio sve obaveze, i dalje ima velikih problema sa tim kablovskim operaterom, koji je u vlasništvu Telekoma Srbije, koga je prijavio tržišnoj inspekciji.
„Za dve godine, koliko je trajala ugovorna obaveza, bezmalo godinu dana nisam imao usluge, iako sam slao prigovore i plaćao sve obaveze na vreme“, svedoči za Danas Dumić, diplomirani ekonomista koji živi u Ulici Jezdinsko polje.
„Zbog toga, kao i loše opreme“, kaže, bio je prinuđen da sa Supernovom, nakon isteka ugovora, 15. jula prošle godine, raskine saradnju.
Dešavalo se, dodaje, da u toku meseca nema usluge po 10, 15 i 20 dana, o čemu je obaveštavao Supernovu, ali njihovi predstavnici, osim jedanput u februaru 2021. godine, nisu dolazili da otklone nedostatke.
„Skoro svakog meseca slao sam prigovore i tražio umanjenje računa. Dodatni problem je nastao kada su tražili da platim usluge koje mi nisu isporučili u junu i julu prošle godine, koji su bili poslednjinji meseci ugovorne obaveze“, navodi Dumić.
Obavestio je Supernovu o tome da usluge nije imao od 19. do 27. juna, kao i od 4. do 15. jula ove godine, kada je istekao ugovor, ali mu računi nisu umanjeni.
Sam je, dodaje, izračunao koliko dana je imao uslugu i, umesto pretplatnog mesečnog iznosa od 2.999 dinara, za jun je uplatio 2.200, a umesto 540 dinara, koliko je za jul tražila Supernova, platio je 400 dinara.
Nakon toga, stigao mu je dopis Supernove u kome je navedeno da duguje 939 dinara i to za jun 799, a za jul 140 dinara, uz pretnju o prinudnoj naplati, ukoliko taj iznos ne bude platio do 31. marta.
„Iako nisam imao usluge od 19. do 27. juna, računali su pun iznos od 2.999 dinara i traže da im doplatim 799 dinara za period kad usluge nisam imao. Usluge nisam imao ni od 4. do 15. jula i kako je moguće da za taj mesec dugujem 140 dinara? Uplatio sam 400 dinara za prva četiri dana jula i tu je, što se mene tiče, kraj priče“, ogorčen je Dumić.
U Supernovoj, koju je Danas pozvao putem njihovog kol-centra, kažu da im se Dumić poslednji put obraćao 28. i 30. marta ove godine, kada je podneo prigovore i da je dobio povratne informacije za koje ocenjuju da su „u njegovu korist“.
Na molbu da objasne šta je to što je „u njegovu korist“, našu redakciju su savetovali da se „obrati Dumiću, da on to kaže“.
„Zamolite njega da proveri imejlove i da li je dobio odgovor na reklamacije koje je uložio 28. i 30 marta, jer mi to ne možemo da saopštavamo osobama koje on nije ovlastio“, rekli su u Supernovoj.
„Ukoliko odgovorom nije zadovoljan“, poručili su, „može ponovo da nam se obrati“.
Međutim, Dumić je prosledio Danasu sadržaj odgovora koji mu je elektronskom poštom stigao od Supernove u kome je navedeno: „Hvala Vam na obraćanju. Odgovor ćemo Vam dostaviti u najkraćem mogućem roku. Srdačan pozdrav, Vaš mts“.
„Banditizmu Supernove ne nazire se kraj i njihove „usluge“ oslobodio sam se 15. jula 2022.god“, reagovao je Dumić i istakao da to nije uradio ranije, jer bi, u slučaju raskida ugovora, morao da plati kompletnu uslugu za dve godine.
Prijavio je, kaže, Supernovu Republičkoj tržišnoj inspekciji u Čačku i od nje očekuje da „što pre podrobno razmotri i utvrdi nepravilnosti u radu Supernove i onemogući tog operatera da pljačka građane“.
Načelnik Predrag Vasiljević navodi za Danas da ta inspekcija „ima rok od mesec dana da preduzme zakonom predviđene procedure“.
„Preduzećemo sve što budemo mogli i što je u skladu sa zakonom, ukoliko se utvrdi da je u pitanju prekršaj“, kazao je za Danas načelnik Vasiljević.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.