„Beograde, Beograde, svi mrze tvoje zagušene ulice“

Crvena tačka

Ostavite komentar


  1. Ovi zlotvori su unistili sve sto je moglo da se unisti i nama više nema spasa. Polupismeni idioti odlučuju o svemu, ne pitajući struku, već samo se samo rukovode onim „gde je moguće sto vise opljačkati“ drzavnu ili gradsku kasu. I zato nemoj sa je iko ikada vise rekao bilo sta za Hrvate, Albance, Muslimane, … jer ovi naši su ipak najgori, jer rade protiv sopstvenog naroda.

  2. „Mikrorešenje“ za Autokomandu je da se hitno, već danas sklone saobraćajni policajci pored ispravne signalne regulacije jer su glavni „kreatori“ zagušenja, kako u jutarnjem „špicu“ tako i u poslepodnevnom. Saobraćajna policija kao kontrola da ali nikako kao „regulator protoka“ saobraćaja. Uostalom ako u Beogradu više nemamo ekipu inženjera da napokon sinhronizuje postojeće semafore možda treba razmišljati o svrsishodnosti postojanja nekih fakulteta kao npr saobraćajni. Takođe svakone ko je „dobacio“ malo dalje od Bubanj potoka je poznato da taj čuveni „Godo“ metro ne mora biti podzemni već može biti i vazdušni,nadzemni što je za početak znatno jeftinija investicija. Uostalom osim vladajuće klike za kakvu znamo da je zauzeta pljačkom,sede kažu u gradskoj skupštini i neki opozicionari. Mogli bi od njih čuti niz predloga za ublažavanje beogradskog saobraćajnog haosa i bezumlja. Čisto da ne budu saučesnici ovih već poznatih „razarača i glodara beogradskog tkiva“.

  3. Ovome svedočimo svakog dana. Više nema špiceva, a ni dana kad je posebna gužva. To je svaki dan, od ujutru do uveče. „Par-nepar“ mi se u ovom trenutku čini kao najbolje rešenje, jer šire ulice, više mostova, metro ovaj grad neće videti još decenijama.

  4. Heh… to je po suvom vremenu, čekaj da padne neka kišica, ili ne daj bože, sneg. Beograd nije više grad nego logor.

  5. SNS je „uredio“ Beograd tako da se od tog sređivanja nećemo oporaviti narednih 20-30 godina

  6. Да ли неко зна шта је PCV код аутомобила и чему служи?

  7. Biće još i gore, Beograd se sumanuto natrpava gradjevinama a većina gradskih saobraćajnica je sa početka prošlog veka.

  8. Hahaha.. Bravo, prava slika mravinjaka. I Novi Sad mi je postao nepodnošljiv, razmišljam o begu na selo.. A u Beogradu verovatno nebi želeo ni u kovčegu

  9. Rešenje je nadasve prosto. Izmestite prvo organe državne uprave, a zatim i Univerzitet i na kraju Republički klinički centar van Beograda. Ukinite gradske subvencije za decu, školarce zašto da deca u Beogradu prolaze jeftinije nego deca u Svilajncu? Eto vam manje gužve, manja cena kvadrata i prodišljiv Beograd. Hoćete primere: Kanbera, Otava, Brazilija, Vašington – gradovi napravljeni da ne bi prestonica bila u najmnogoljudnijem gradu.

  10. I Beograd i Novi Sad su haos u saobraćaju.Ne živim u Novom Sadu ali radim tamo i već razmišljam da nadjem posao u nekom manjem mestu,pa makar čuvao i ovce.

  11. svude u svetu ima ludaka ali kod nas izgleda centrala,ovi naši menjaju nazive ulica što bi jedan taxi vozač rekao nisam ni znao da smo ovliko kraljeva i vladara imali.drugo premeštaju objekte kako im se ćefne a mnogo ulica nema kanalizacije,kad padne veća količina kiša potop u mnogim ulicama,treće zbog cigle i betona nigde drveta zato nam i jeste vzduh ovakav.već kad ne mogu da utičem na spoljnu sredinu bar mogu da udišemsvež i čist vazduh u svome domu zahvljumjući ambilife,fotokatalitičkom prečiščivaču vazduha,a nedavno sam kupila i prečiščivač vazduha i za automobil.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.