Beogradski sajam je danas saopštio da se priključio svetskoj kampanji #RedAlertRestart, pokrenutoj sa namerom da se ukaže na problem nemogućnosti rada industrije organizovanja događaja.
Na Beogradskom sajmu juče je izveden celonoćni simbolični performans pod nazivom „Crveni alarm za sajamsku industriju”, tako što je najveća i svetski poznata Hala 1 i spolja i iznutra reflektorima bila obojena u crveno.
Na Beogradskm sajmu očekuju da će takvu simboličnu vizuelnu poruku nadležni „shvatiti pozitivno” i da će ta kompanija u najskorijoj budućnosti dobiti odobrenje da nastavi da radi.
Ukazano je da pravila koja trenutno u epidemiološkoj situaciji važe za utakmice, koncerte i ostale masovne događaje, nisu primenjiva za sajmove i izložbe.
Beogradski sajam predlaže da se za sajamske događaje i manifestacije primene pravila koja važe za komercijalne i trgovačke delatnosti.
„Tako bi se, u kontrolisanim uslovima uz primenu propisanih mera i preporuka u vezi sa problemom korona virusa, omogućio start sajamske industrije, a posledično i čitavog niza promotivno-privrednih delatnosti koje su u direktnoj ili indirektnoj vezi sa sajamskom”, naveo je u saopštenju Beogradski sajam.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.