Biro za društvena istraživanja (BIRODI) saopštio je večeras da je „alarmantan“ nalaz da je samo 27 ispitanika od 1.019 htelo da učestvuje u istraživanju o održivosi pružalaca medijskih usluga.
BIRODI je krajem prošle godine na 1.019 imejl adresa elektronskih medija, koje su deo REM-ovog registra, poslao online ankete koje mere održivost pružalaca medijskih usluga u Srbiji na koje se primenuje Zakon o elektronskim medijima.
„Nalazi ovog istraživanja nedvosmisleno govore da je tek 27 od 1.019, tj. 0,026 odstoukupne populacije, imalo interes da izrazi svoje stavove o stanju održivosti svog medija. Ovako nizak odziv na ankete, koje su poslate na zvanične adrese pružalaca medijskih usluga iz REM-ovog registra medija, govori o svojevrsnom muku medija koji su bili ciljna grupa istraživanja, odnosno nespremnosti da se izdvoji oko tri minuta i popuni anketa“, naveo je BIRODI.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.