Biro za društvena istraživanja (BIRODI) ocenio je da bi motivisanost gradjana za vakcinisanje bila veća ako bi nadležni, umesto da se „hvale“ brojem vakcinisanih ili nabavljenim vakcinama, odgovarali na dileme ili argumentaciju protiv vakcinacije.
Ta organizacija civilnog društva ocenjuje da zbog toga u domaćim medijima vlada „komunikacijski karambol“, a da je rezultat komunikacione strategije nadležnih to što broj vakcinisanih ne prati raspoloživost vakcina, odnosno sporije postizanje kolektivnog imuniteta.
BIRODI je zbog toga predložio da Radio-televizija Srbije pre dnevnika u 19.30 organizuje emisiju u koji bi stručnjaci iz relevantnih profesija odgovarali na pitanja gradjana koji imaju dileme oko vakcinacije.
„Pitanja bi mogla da se postave mejlom ili pozivom na telefon u redakciju RTS-a. Tako bi kampanja za vakcinisanje bila u funkciji povećanja znanja i informisanosti nevakcinisanog dela stanovništva, odnosno sprečila širenje netačnih informacija i stereotipa o vakcinama i vakcinaciji kao procesu“, navodi se u saopštenju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.