Britanija zabranjuje rodno stereotipne reklame

Ostavite komentar


  1. Besmislena pravila politicke korektnosti vode u totalitaron drustvo, ako vec nije, samo nam nisu rekli. Uostalom, zasto se smatra da su stereotipi uvek losi. Ako roditelji zabranjuju deci da se druze sa narkomanima i to je stereotip, pa zastto braniti, i oni su, u sustini, dobri ljudi, samo nesrecni. Ipak, treba kazniti firme koje uloske i prasak reklamiraju zenama, a fubalske dresove muskarcma. Na reklamama nuzno, ako ne zele biti zabranjeni i kaznjeni, moraju biti osobe bez ili u najmanju ruku promenjenog pola.

  2. Pa i jeste pametno sto se tice reklama. Ali 70% nasih reklama su takve, tata zapalio ves masinu, mama sipala biljno ulje u auto. Znaju da vredjaju. Pametno pametno.

  3. Wow, zaista ohrabrujuće i pionirski za celu advertising industriju. Širi dalje

  4. Pošast "političke korektnosti" širi se svetom. Sreća u nesreći (naše ponekad zaostale zatucanosti) je što će ta pošast kod nas doći tek kad se civilizovani sete da je to glupost, pa stvari neće dugo trajati.

    Primer za one sa jeftinijim kartama u cirkusu politkorektnosti: reklama za deterdžent ne treba da ima stereotipe i ismevanje, pa ne bi trebalo da je reklamiraju ni žene (rodni stereotip), ni muškarci (ismevanje onih što rade "ženske" poslove). Ostadosmo bez reklama…

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.