Kampanja kreativaca Direct Medije “Kad budeš bila spremna”, posvećena žrtvama seksualnog nasilja, osvojila je čak četiri priznanja na ovogodišnjem UEPS takmičenju, saopšteno je iz Direct Medije.
Kampanja koja je prerasla u svojevrsni pokret podrške, osvojila je prvo mesto u kategoriji Kreativna upotreba medija, dve srebrne medalje u kategorijama OOH kampanja i Online marketing kampanja i broznanu medalju u kategoriji CSR – Profitni sektor.
„Ovaj projekat sektora Kreative Direct Medije i Alma Quattro kao medijskog partnera, na čelu sa Stefanom Gajićem, art direktorom Direct Medije kao idejnim tvorcem kampanje, nastao je spontano, u želji da se žrtvama seksualnog nasilja pruži podrška i da odgovor na pitanje koje jedan deo javnosti postavlja žrtvama: zašto nisu rekle ranije“, navedeno je u saopštenju.
U skladu sa ciljem projekta, kako navode, kreirana je poruka koja ilustruje vreme i podiže svest o tome koliko je ono važno žrtvama seksualnog, ali i drugog nasilja.
Da bi se cela poruka „Kad budeš bila spremna“ ispisala potrebno je vreme ističu oni.
“Ponosni smo na to što ova kampanja niže nagrade i dobija simpatije stručne javnosti, kolega iz industrije. Činjenica da je osvojila čak četiri priznanja u različitim kategorijama, dovoljno govori o kompleksnosti projekta i potrebi da on komunicira sa najširom ciljnom grupom po zaista osetljivoj temi. Drago nam je što je ova komunikacija bila uspešna i što je naša poruka osnažila veliki broj žrtava seksualnog nasilja”, izjavio je Stefan Gajić, Art Director u DIRECT MEDIA United Solutions.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.