Tokom vanrednog stanja neke škole nisu organizovale nastavu za decu sa poteškoćama u učenju, tvrde roditelji koji su se javili CINS-u, iako su to morale da urade.
Tamo gde se takozvana nastava po individualnom obrazovnom planu (IOP) odvijala bilo je mnogo problema – pojedini nastavnici nisu slali zadatke, deca nisu dobijala adekvatne materijale, nedostajali su tehnički uslovi da prate nastavu, a roditelji zameraju i što rad dece sa stručnim licima nije nastavljen, makar online.
CINS je do ovih podataka došao na osnovu iskustava 98 roditelja i staratelja.
Ispitujući kako su škole realizovale učenje na daljinu sa đacima koji rade po nekom od IOP programa, na sajtu CINS-a u aprilu objavili su anonimni upitnik sa pozivom roditeljima i starateljima da podele iskustva i ukažu na probleme. Za oko dve nedelje upitnik je popunilo 100 osoba, od čega je 98 odgovora bilo validno.
„Javili su nam se roditelji dece iz 71 osnovne i srednje škole u 34 grada, a najviše njih iz Beograda, Niša i Novog Sada. CINS-ov upitnik popunilo je 45 roditelja čija se deca školuju po IOP 1 programu, 51 roditelj dece koja se školuju po IOP 2 programu i dvoje čija se deca školuju po IOP 3 programu“, navodi CINS.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.