Ekonomija • 03.12.2024. 06:50
Naslovna strana za 4. decembar 2024.
GalerijaKlub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.
problem je sto ste vi svi zajedno ozbiljni diletanti!
zašto nije data informacija da će tako biti još u toku gradnje, da se ovaj narod, inače svetski rekorder po znanju saobraćajnih propisa i kretanja u kružnom toku, pripremi i u najmanju ruku informiše…mada bi lobotomija trebalo da bude prava reč?
Takođe, zašto ste sve prvo završili pa sada dva meseca nakon opet raskopali da bi postavili semafore ako je takav bio plan za funkciju date raskrsnice od starta?
Zato što NIJE jer nemate pojma, diletanti najobičniji!
nemate pojma, zalećete se bez ikakvog znanja, a onda gasite požar, tražite slike raskrsnica po belom svetu da se pravdate rešenjem koje ste vi kao sada smislili i isplanirali. mator čovek, profesor a diletant. još smatrate da smo mi imbecili, kaže „šta je tu problem“. vi ste problem, kaze vam čovek, očigledno limitiranih umnih sposobnosti, na žalost na tom mestu na kome je, a vi svi nogama u pedu ko će brže da se zavuče. Istog trenutka kada je narod saznao da se pravi kružni tok svi su rekli „to na ovoj raskrsnici neće funkcionisati“, a nisu svi diplomirali ili doktorirali saobraćajni faks.
inače, jedva čekam da zatvorite stari most, iskreno jedva čekam. samo mi žao što se asfaltiranje brankovog nije poklopilo sa zatvaranjem ovog…a mogli bi i gazelu malo srediti. nekako ruzna kada se pogleda iz soliterčine na vodi.
Stavi semafor ispred kuće i nek bude crveno non stop!
Prvo skinemo semafore, zatvorimo saobraćaj na par meseci, napravimo velelepni kružni tok (bez semafora, naravno) a onda utvrdimo da kružni tok ne funkcioniše pa postavimo semafore. Ko li je bio projektant?
Profa da vrati diplomu i traži pare nazad onom ko ga je prevario.
Povećani oprez koji žuto trepćuće svetlo nalaže će samo dodatno usporiti saobraćaj zato što svi (ne računajući prirodne bolide u kojima ne oskudevamo) već usporavaju kada nailaze na kružni tok. Semafor će imati isti efekat kao i sobraćajni policajac na Autokomandi – ko je vozio u tom pravcu u špicevima, zna o čemu pričam.
Kružni tok je dobro rešenje za umereno opterećene saobraćajnice, ali ne i za jednu od najfrekventnijih u gradu. Uostalom, sačekajmo da vidimo kako to funkcioniše.