Kako je izgledala kampanja 1938. na koju Vučić želi da se ugleda?

Zanimljivo, na kampanju za izbore iz iste godine, 1938, najavio je da će se ugledati i predsednik Srbije Aleksanadr Vučić u trci za Beograd
Vesti iz prošlosti: Prelistavamo predratne Vreme i Pravdu - 7. februar 1938. godine

Ostavite komentar


  1. Na uspesne stvari se treba ugledati, ako su dobre naravno ih i koristiti. Ne kao sto su demokrate radile, da je sve tudje bolje nego nase.

    1. Da su vam usta praznija demokratijom a glave punije znanjem ne biste samo pisali nebuloze već bi istražili malo tog “prepoštenog“ vam uzora Stojadinovića. Ovo je istorijski članak a ne pamflet.

  2. Ne znam zašto ali mene njegova kampanja više podseća na 1933. i to ne u Jugoslaviji već u jednoj drugoj evropskoj zemlji. Uzgred, koliko je predsednik zauzet poslom i državničkom funkcijom govori i to da ima vremena da čita i čeprka po takvim budalaštinama poput ove, kako je izgledala kampanja i Stojadinovićev plakat iz 1938.

  3. Generalno posmatrano – uvek je mudro poslužiti se uzorima iz prošlosti, a koji kao primer mogu da afirmativno posluže trenutnoj svrsi i u tome ne vidim ništa loše.
    Mnogo je lošije automatski i bez prethodne provere ili stečenog iskustva prihvatati moderne ideje i predloge, samo zbog toga što je takav trend, a koje se posle toga ne mogu opravdati sa rečima „hteli smo da pratimo moderne demokratske trendove“.

  4. Kakvu god kampanju vodili, zna se ko je najkopetentniji i ko se pokazao i uradio najvise za Srbiju i Beograd.

  5. i tada a i sada narod nece da ih vodi neko ko samo kritikuje druge. Pogresna je politika ne iznositi svoje ucinke i dela vec kritikovati tudje.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Ana Ćurčin, muzičarka

Danas predstavlja pokušaj objektivnosti i relavantnosti prema nekakvoj istini koja bi trebalo da bude jedna vodilja kada je žurnalistika u pitanju.