Dejting sajt tvrdi da je bio na meti iznude 1

Tvrdnje pojedinih medija da portal Anastasia.date poziva devojke širom Vojvodine na kastinge nudeći im novčanu nadoknadu, a kasnije zloupotrebljava njihove podatke na svom sajtu za upoznavanje, kompanija „SOL network limited“, koja stoji iza ovog portala, za Danas oštro demantuje…

… navodeći da se potencijalnim korisnicama uvek „jasno objasne“ pravila i uslovi korišćenja sajta.

Da je priča o masovno prevarenim devojkama koja se pojavila u javnosti na osnovu incidenta u Zrenjaninu, posledica samo „ljudske greške“ spoljnog saradnika, koja je iskorišćena „u pokušaju da se od kompanije iznudi novac“, tvrdi Zemfira Mulakhmetova, predstavnica „SOL network limited“.

– Ne bavimo se ni sa čim što je nelegalno ili nemoralno. Da tu zaista ima prostitucije, kao što su insinuirali pojedini mediji, zar mislite da bismo organizovali kasting i fotografisanje usred dana na najprometnijim lokacijama u gradu, pred očima javnosti, ističe Mulakhmetova za naš list.

Kako podseća, kasting koji je izazvao sumnje u poslovanje ove kompanije desio se u Zrenjaninu u kafiću „Captain Jack“ i objašnjava da ga je organizovao Ivan Tot, kao partner „SOL netvowrk limited“. Prema rečima naše sagovornice, Tota su prvi put angažovali za ove svrhe, ali bez ugovora jer se radi o privatnom licu, „što je uobičajen način na koji kompanija unajmljuje nove saradnike“. Mulakhmetova naglašava da su Totu dali sve potrebne informacije u pisanoj formi i objasnili da to treba da prenese devojkama kojima će ponuditi da budu nove korisnice sajta. Snimanje je, dodaje naša sagovornica, nadgledao menadžer ove kompanije koji je stekao utisak da sve devojke znaju za šta se slikaju, prenosi ona.

– Međutim, izgleda da partner Tot, to nije odradio profesionalno. Na kraju snimanja, jedna devojka je prišla našem menadžeru i upitala o kakvom se sajtu radi, te je delovalo kao da nije informisana unapred i da ne zna gde je došla. Naš menadžer je počeo sve da objašnjava veoma eksplicitno kao što to uvek radimo, ali je ona pozvala svog momka, objašnjava Mulakhmetova. U tom trenutku se u priču uključuje i policija, koju je pozvao vlasnik kafića. Sledećeg dana u Novom Sadu, na Petrovaradinskoj tvrđavi, gde je održan novi kasting, dolazi lažna policija, odnosno fotograf – saradnik partnera iz Zrenjanina, koji se tako predstavio našoj sagovornici kada ju je, kako ona kaže, posetio u pokušaju da od nje dobije novac.

– Taj Stefan Babuškov je došao sa još jednim čovekom, Draganom Todorovićem i predstavio se kao policajac „evropske policije“, za koju ja znam da ne postoji u Srbiji. Rekao je da vlasnik restorana traži nekakvu nadoknadu za narušavanje njegove reputacije, te da mi moramo to da platimo. Ja sam objasnila da smo mi sa naše strane odradili sve što treba, i pružili sve neophodne informacije, objašnjava ona.

Lokalni partner Ivan Tot, koji je organizovao snimanje, kao i njegov saradnik Stefan Babuškov, nisu odgovarali na pozive redakcije Danasa kako bi objasnili ove navode.

Krajem sledećeg dana mediji prenose priču uplašene devojke, bez konsultovanja druge strane, odnosno, niko nije zatražio komentar od kompanije „SOL network limited“ u čijem je vlasništvu portal „Anastasia date“. U medijima se u ovu priču uključio i Igor Jurić, osnivač fondacije „Tijana Jurić“, jer se njemu obratio „veliki broj uplašenih devojaka“, kako ukazuje za Danas, koje su shvatile da su i njihove slike korišćene na ovom sajtu a da nijedna nije znala da će biti upotrebljene u tu svrhu.

– Došli smo do saznanja da je više od 80 devojaka iz Subotice bilo na sličnom kastingu, koji je u njihovom gradu organizovan po privatnoj preporuci poznatog lokalnog fotografa, a kasnije su njihove slike završile na tom sajtu, ukazuje Jurić za naš list i ističe da se medijima obratio kako bi izvršio pritisak da se slike povuku, što je i učinjeno.

– Ako je sve čisto, ako su te devojke dale saglasnost kao što kompanija tvrdi, zašto su uklonili njihove slike, pita se Jurić. Ipak, on ovo pitanje nije postavio kompaniji koja je vlasnik sajta, jer smatra da za tim nema potrebe, a njihov poziv za sastanak je odbio.

– Sajt je kontaktirao mene, ali nisam želeo da se sastajem sa njima, kaže Jurić. Mulakhmetova je potvrdila za Danas da je pozvala Jurića, koji je prvo pristao da razgovara sa njom, ali je kasnije otkazao sastanak. Krivične prijave koje je Jurić najavio protiv sajta ipak neće podneti on, jer mu je u MUP-u rečeno da je zbog prirode slučaja neophodno da im se obrate lično oštećene devojke. Prema rečima Jurića, neke od njih to žele da urade, „ali za sada nema detalja dokle se sa tim procesom stiglo“.

„Poznat brend“

Zemfira Mulakhmetova ističe za Danas da je Anastasia.date jedan od najvećih dejting sajtova na svetu i veoma poznat brend. „Našu publiku predstavljaju milioni članova iz različitih zemalja i regiona širom sveta. Prioritet naše kompanije je pružanje visokokvalitetnih i sigurnih usluga našim članovima, bez obzira na njihov pol, nacionalnost ili prebivalište. Zbog toga u mnogim regionima sarađujemo sa partnerima koji nam pomažu pri verifikaciji i identifikaciji članova. Striktno je zabranjeno da članovi kreiraju i koriste lažne profile“, objašnjava ona.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari