Vršilac dužnosti direktora Pošte Srbije Zoran Đorđević uručio je danas zaposlenima priznanja „Najbolji radnik“ za četvrti kvartal 2022. godine, nakon čega je proglašen i najbolji radnik godine.
Prestižnu titulu najboljeg radnika u 2022. godini poneo je, kako je saopšteno, Marko Božić, poštar u pošti 36101 Kraljevo.
Đorđević je zahvalio zaposlenima i pored čestitki poručio da su u prethodnim danima održani važni sastanci sa predsednicom vlade Srbije Anom Brnabić i ministrom finansija Sinišom Malim na kojima je rukovodstvo Pošte Srbije dobilo jasne smernice za plan u narednom periodu.
„Naš zadatak i cilj ostaju isti, dobili smo plan koji će nam pomoći da postanemo najuspešnija kompanija u Srbiji. Veoma smo zahvalni predsednici vlade i ministru finansija koji su nam dali prave smernice za dolazak do tog cilja“, rekao je Đorđević.
Dodao je da će u narednom periodu biti nastavljena digitalizacija i da će se uvoditi nove usluge, širenjem mreže paketomata i da će se obnavljati flota.
Istakao je da je „briga o zaposlenima za rukovodstvo bila i ostala prioritet, zbog čega će preduzeće i ubuduće raditi na poboljšanju materijalnog položaja zaposlenih, nastaviti sa zdravstvenim pregledima i osiguranjem 24 časa dnevno, sedam dana u nedelji“.
Đorđević je naveo da preduzeće u narednom periodu očekuje i reorganizacija i sistematizacija, koja će doprineti tome da bude funkcionalnija u poslovanju, kao i tome da se usluge uz podršku i angažovanje radnika, dodatno unaprede na korist svih građana Srbije.
Priznanja „Najbolji radnik“ dodeljuju se na kvartalno najboljim zaposlenima na tehnološkim poslovima, na osnovu najviših ocena za kvalitet i obim obavljenog posla, stručnost, kvalitet komunikacije, fleksibilnost, inicijativu u radu, kao i dodatnih kriterijuma poput pohvala korisnika.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.